Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD brak mocy


Marcin Kaszyński

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam mega problem z moim autkiem.

Silnik 2.0 TDI 170 km

Od pewnego czasu borykam się z brakiem mocy, wymieniłem turbo na regenerowane, nowy zawór n75.

Dziś byłem na hamowni i wynik 125KM i 240 Nm, masakra.

Podejrzanie padło na Turbo. Jednak sprawdzałem jeszcze vacum pompę, mierzyłem podciśnienie na aucie.

Na wężyku podciśnienia który wchodzi w kapę zaworową wyszło 0,6, przed turbiną 0,4 .

Zrobiłem logi dynamiczne grupy 11 i wyszło, że przy przyśpieszaniu gdy ciśnienie powinno być 2,5 bara jest 1,7 i generalnie zawsze jest mniejsze, przy spokojnej jeździe jest takie samo.

Czy macie jakieś pomysły co może być grane.

Bardzo proszę o pomoc, gdyż brak mi już sił i pomysłów!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do n75 dostałem się od dołu auta. Godzina w kanale i wymienione.

Edytowane przez Marcin Kaszyński
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.08.2018 o 21:54, Marcin Kaszyński napisał:

Na wężyku podciśnienia który wchodzi w kapę zaworową wyszło 0,6, przed turbiną 0,4 .

Te wartości powinny wynosić odpowiednio chociaż -0,8 i -0,6 bara , jak wszytko związane z podciśnieniem jest szczelne to tandem na złom :P

W sumie to od porządnej diagnostyki ( w tym pomiarów podciśnienia ) powinieneś zacząć walkę z brakiem kucułów, pewnie by było sporo taniej... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie szczelność uszczelki od pokrywy zaworów, wszystkich węży od podciśnienia, bagnetu i korka. 

Ja przez rok dochodzilem, dlaczego to auto raz jedzie a raz nie, oczywiście od zawsze wiedziałem że spod korka olejowego się poci. 

W sobotę kupiłem ori Uszczelke i jak ręką odjąć. Zamienniki niestety są chyba za cienkie. 

Sprawdź dolot, egr, dpf, chlodniczke spalin, wszystkie gruszki podciśnieniowe (od klap wirowych i chlodniczki), gumę w grodzi między vacum a servem, ecu czy suche. 

Później możesz zerknąć na czujniki temp, różnicy ciśnień. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM,

zrobiłem logi dynamiczne.

http://vaglogi.pl/log-011_013_003_gD2Su.html 

Jest nowe Vacum Boscha, wymienione wszystkie czujniki/zawory ciśnieniowe i podciśnieniowe.

Turbo wyciągnięte po raz drugi i oddane na gwarancji do sprawdzenia, niby wszystko OK

Proszę o pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...