Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8t quattro BFB


sky2k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

długo czekałem aż się doczekałem, od niedawna jestem posiadaczem takiej furmanki (która przybyła prosto z DE):

min_0fbff57c81ab1a7adc7bdb6a2ba.jpg        min_75a5eb1fbbe0cebc7d1ef683eac5.jpg        min_5e3082fb34432460d89a4c1c87f.jpg      

 

Wyposażenie:

1.8T BFB 163KM 

quattro

Skrzynia manual 6

Koła 18 + 225/40

4 szyby elektryczne

Podgrzewane fotele

Halogeny

Klima

Tempomat

ABS, ESP

lodówka ;]

i pewnie coś więcej ale o tym nie wiem jeszcze ;]

 

Na razie jestem mega zadowolony z zakupu i mam nadzieje że jeszcze długo tak zostanie ;]

W planach:

multikierownica sline

lekkie poprawki lakiernicze

LPG

myśle że niżej o 20mm (nie jestem fanem low rider) ale traktorem też nie chce jeździć

pewnie stage 1

dokładka zderzaka cupra

listwy wewnetrzne sline

 

Z góry przepraszam za głupie i durne pytania ;] ale mówią że kto pyta nie błądzi ;]

 

Od razu zadam pare pytań:

1. LPG lepiej założyć przed stage 1 ??

2. Czy do obniżenia o 20mm wystarczy wymiana samych sprężyn np. Eibach pro kit ?? (zawieszenie zwykłe)

3. Czy osłona pod silnik aluminiowa 2mm sprawdzi się bardziej niż plastikowa ?

Edytowane przez sky2k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje B7 no i oczywiście, że jest w Quattro ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje auta ? Z tego S-Line zewnętrznego to tylko znaczek na listwach, bo nic z s-lina zewnętrznego on nie posiada. Chyba, że błąd w opisie i chodziło Ci o s-line wewnętrzny. Daj jakieś zdjęcia środka wtedy się stwierdzi co tam siedzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quattro jest i jest fajnie. Jeżeli masz tempomat, to już odchodzi Ci zakup modułu, bo masz pod multi.

1. LPG załóż przed podnoszeniem mocy, bo wtedy tuner zrobi Ci program pod LPG. Zwróć uwagę tylko na to żeby instalacja obsłużyła moc jaką chcesz osiągnąć.

Nie wiem jaki masz przebieg, ale ja na Twoim miejscu wziąłbym pod uwagę zużycie sprzęgła i turbo. Po stage 1 może przyśpieszyć koniec żywota jeżeli jest już nalatane +200kkm. Sam chciałem robić stage 1, ale uznałem, że lepiej wymienić turbo na mocniejsze (bo i tak czekałaby mnie regeneracja), a sprzęgło obić kevlarem i będzie ok.

Jeżeli zapoznałeś się z tematem podnoszenia mocy, to również większe wtryskiwacze i przynajmniej drugi IC potrzebny nawet dla stage 1. Robiąc stage 2 frajda będzie większa, a zaoszczędzisz na drugim programie, bo po pewnym czasie stage 1 Ci się znudzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg jest 160kkm i mój mechanik mówi że na 99% taki ma bo dawno nie widział takiego silnika. 

Po części z turbina też wysłałem o tym o czym piszesz. Jak naradzie chip może w sumie może poczekać porobię trochę km i się zobaczy. 

A powiedzcie co zrobić jak spryskiwacze xenonow się nie chowają do końca? Każdy inaczej. Psikalem WD i nic to nie dalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, sky2k napisał:

Przebieg jest 160kkm i mój mechanik mówi że na 99% taki ma bo dawno nie widział takiego silnika. 

Zrób logi dynamiczne to zobaczymy czy trzyma serię ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie przodu zrobione pod kątem? Prawa soczewka jest inna niż lewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

Zrób logi dynamiczne to zobaczymy czy trzyma serię ?

Naradzie to czarna magia ;D 

A soczewki takie same raczej ale przyjrzę się dokladniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...