Wacy Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Witam, od razu na starcie powiem ,ze nie jestem ani mechanikiem ,ani specjalistą posiadam a4 b6 2002r 1.8T 150km mój opis problemu wynika z obserwacji i diagnozy znajomego. Sprawa wygląda tak ,że samochód na wolnych obrotach kopci delikatnie na biało , przy dodaniu gazu dymek się powiększa na 2 sekundy i znika. Dodam ,że została znaleziona w obu wydechach woda której sie pozbylismy ,ale jest to samo . Samochód nie posiada takiej mocy jaką powinien mieć ,tzn jest podejrzenie ,ze turbo za późno sie włącza tzn. pompuje , nie jet to jakas masakryczna różnica to znaczy samochodem mozna pojechac i 200km/h ,ale te przyspieszenie i całokształt nie jest taki jaki powinien być . Zostały sprawdzone sondy lambda tu wszystko jest w porządku poza tym ,ze na 1 jest większa temperatura niż na 2 ,a z tego co słyszałem powinno być odwrotnie. Idąc dalej po ostrej jeździe samochodem katalizator po otwarciu maski jest bardzo nagrzany w nocy widoczne pod maską bardzo duże nagrzanie(kolor czerwony). Dodam ,że samochód pali masakryczna ilość benzyny po jeździe w mieście . Aktualnie zaczeliśmy od wymiany przewodów podciśnienia, bo był przebicia jednak nic nie pomogło . Nastepnym krokiem jest pojechanie do specjalisty ,ktory sprawdzi czy turbo jest dobrze ustawione. Może ktoś miał podobny problem i ma jakąś radę bardzo liczę na komentarze. Pozdrawiam:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się