Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki kolor czujnika G62


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam do wymiany G62 ale w czym problem, mam fabrycznie niebieski zamontowany. Pan z ASO pytał o kolor czujnika, powiedziałem że niebieski 4-pinowy ale na końcu dał mi zielony za 179zł. I teraz pytanie czy to ma być ten czujnik? Bo nie jest jasno określone na forum jaki to ma być kolor. Proszę o pomoc :)

Kod silnika AFN 97r.

nr katalogowy nowego czujnika 059 919 501

Edytowane przez Szati 1991
Opublikowano

Myślę ze kolor niebieski ( jasny ) bo taki był montowany ori jest już nie osiągalny . A na tym czujniku nie masz numeru?  Jeśli to był z ASO to powinien być na nim numer i logo  jeśli tak jest to powinno wszystko grać ...

Opublikowano

Czujnik zakupiłem w ASO a starego nie wyciągnąłem żeby sprawdzić nr czujnika ze względu na ubytek płynu. Ale dalej mnie nurtuje temat z tym kolorem. Nikt ostatnio nie wymieniał? 

Opublikowano

Ja wymieniałem z miesiąc temu co prawda w b6 ale chyba mamy takie same, Mechanik zdjął ori niebieski i założył zamiennik czarny bodajże, kolor kolorem a u mnie wszystko pasuje i działa nic nie wycieka i brak błędów :)

Opublikowano (edytowane)

Tylko o co chodzi z tymi trzema różnymi nr katalogowymi? Jest szansa sprawdzić u mnie nr bez demontażu części?

forrum.jpg

 

 

Edytowane przez Szati 1991
Opublikowano
6 godzin temu, Szati 1991 napisał:

Tylko o co chodzi z tymi trzema różnymi nr katalogowymi? Jest szansa sprawdzić u mnie nr bez demontażu części?

forrum.jpg

 

 

A jaki masz problem wyjąć czujnik ? Zaciskasz wąż gruby od zbiorniczka w. na zimnym silniku  (by się nie po parzyć ) zdejmujesz kostkę z czujnika , podstawiasz pod czyjnik kawałek obciętej butelki plastikowej by wyłapać płyn . i wyciągasz czujnik  i robisz z nim co tylko chcesz .Wkładasz nowy lub zakładasz wyjęty zalewasz resztę płynu z butelki (wyłapany ) zwalniasz zacisk z węża i po robocie bez strat płynu  Robiłem to nie raz i jest to do zrobienia ...a co do kolorów czujnika to zauważ  ze  każdy jest inny  Ma literkę na końcu lub nie ... Kazy jest do innego silnika , Każdy silnik ma inny komputer więc każdy będzie miał inną rezystencję ...

Różnica będzie taka ze jeden wcześniej pokaze Ci na blacie 90* a drugi wolniej  I do ECU chyba też ..Ja ostatnio kupiłem dla siebie firmy Hella kolor ni niebieski ni zielony (coś turkusowy kolor ) i działa bez zarzutu  To tyle według mnie 

Opublikowano

Dzięki OLIVER za wyczerpującą odpowiedź :) jutro wymieniam i tyle. Napisze wieczorem moją relacje :)

Opublikowano

Czujnik wymieniony bez problemu. Ale jest problem, temperatura na climatroniku 98 stopni cały czas a na zegarach 90;/ Co to za przyczyna? Układ zapowietrzony?

Opublikowano
47 minut temu, Szati 1991 napisał:

Czujnik wymieniony bez problemu. Ale jest problem, temperatura na climatroniku 98 stopni cały czas a na zegarach 90;/ Co to za przyczyna? Układ zapowietrzony?

Hmmm. Powiem Ci tak ...Dobrze by było byś podpioł pod Vaga i sprawdził jak jest faktycznie .. Ja osobiscie nie sprawdzam na klimatroniku a na wagu jak mi pokazuje np. 85* to na liczniku już stoi 90* Moim zdanie licznik nie pokazuje zbyt dokładnie 

Opublikowano

I jest znowu kicha. Na zegarach równe 90 stopni a na klimatroniku po wymianie czujnika 98 stopni. Co znowu jest nie tak? Układ odpowietrzyłem zgodnie z zaleceniami forum

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...