Janek1999 Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Witam! Pacjent to audi a4b5 1.9tdi. Kod silnika ahh fabrycznie 90km i 210nm. Obecnie założone wtryski od afna 0.205mm. Auto bardzo kopci przy raptownym wciśnięciu pedału gazu. Przy zapalaniu puszcza siwego "bąka". Pojechałem na zestrojenie noi po pomiarze na hamowni wyszlo.ze turbo za późno ładuje. 0.5bara przy 2000obr dopiero przy 3000 łapie 1bar. Co moze byc nie tak? Facet mowi ze turbo pada albo sterowanie. Mówi zeby zrobic turbo to dymienie zmiejszy sie o ponad połowę. Oczywiście auta nie zestroił. I pytanie co i jak diagnozowac?
wesz82 Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Wybacz ale moim zdaniem jadąc do tunera on powinien zdiagnozować problem.. Dobra silnika nie musi diagnozowac ale osprzęt jak najbardziej. Zrob komplet logow i moze wtedy coś z tego się odczyta.
Janek1999 Opublikowano 9 Września 2018 Autor Opublikowano 9 Września 2018 Z logami moze byc problem bo jeszcze nie do konca ogarniam vaga. :(. Dzis sprawdzilem zasilanie n75 i n 18 i tu zonk. N 18 po wlaczeniu zaplonu na wypiętej wtyczce mial 12v natomiast n75 tylko 9v. Tak ma byc? Jesli robie coś źle to prosze mnie naprostować. Jakie powinny być te napięcia??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się