andrew01 Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Witam, bardzo proszę o analizę logów, ogólnie z autem nie mam problemów (albo ich nie widzę), głownie chodzi mi o sprawdzenie czy stan auta nadaje się do podniesienia mocy w okolice 200KM (IC oraz wtryski z BEX'a). Katalizator chcę zostawić, jeśli okaże się, że jest przytkany to wtedy zdecyduję się na katalizator sportowy. http://vaglogi.pl/log-002_033_QUpV9n.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_Y2XDNG.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_zfP0B9.html Pozdrawiam Andrzej PS. To są moje pierwsze logi, więc jak jest coś nie tak to proszę za bardzo nie krzyczeć
przem8 Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Kiedy zmieniane świece? Tak to wygląda w miarę ok.
andrew01 Opublikowano 8 Września 2018 Autor Opublikowano 8 Września 2018 Świece (NGK PFR6Q 6458) wymieniane 2 lata temu, przejechały 35tkm
bartez90 Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 No to wymien przed programem. Najlepiej na takie same albo ngk pfr7q.
andrew01 Opublikowano 9 Września 2018 Autor Opublikowano 9 Września 2018 ok, tak zrobię - dzięki Panowie bardzo za zerknięcie Co do programu to jeszcze trochę upłynie czasu, jestem na etapie kompletowania gratów.
andrew01 Opublikowano 9 Maja 2019 Autor Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) Panowie, prośba o zerknięcie, od jakiegoś czasu mam nierównomierne przyspieszenie, czuć to szczególnie na 2-ce oraz 3-ce, jak zaczyna turbina pompować idzie ładnie, potem chwilowe zmulenie i dalej już idzie dobrze. Z poniższych logów widać, że turbo przeładowuje, potem jest upuszczenie powietrza przez DV (słychać to) i potem już jest OK: Logi dynamiczne: 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_TRSx7V.html 003+020 http://vaglogi.pl/log-003_020_R90Z71.html 115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_yYA81W.html Statyczne: 001+003 http://vaglogi.pl/log-001_003_OIcxy.html 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_940bmoS.html 090+093 http://vaglogi.pl/log-090_093_v04L7U.html Świeć jeszcze nie wymieniałem, obecnie mają przelatane 45 tkm, ostatnio założyłem prawego IC'ka, ale to nie powinno mieć znaczenie, przed założeniem tak samo się auto zachowywało. Niestety nic więcej mądrego nie jestem w stanie z logów wyczytać, przeglądając fora to zakres możliwości jest szeroki, nieszczelność, N75, przepływka itp. Błędów brak, kasowane przed każdym pomiarem. Pozdrawiam Andrzej Edytowane 9 Maja 2019 przez andrew01
przem8 Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Podmień n75 i szukaj nieszczelności w podciśnieniach.
andrew01 Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Opublikowano 10 Maja 2019 Wymieniłem wężyk idący od N75 do turbiny, czy poniższe jest już akceptowalne? http://vaglogi.pl/log-115_118_M1a81A.html To jest trochę niepokojące jak 1.8T jest wrażliwe na nieszczelności, w zasadzie nie wiem czy tu była nieszczelność, jest przetarcie co prawda delikatnie aż do środkowego oplotu ale nie jest to jakaś wielka dziura. Pozdrawiam Andrzej
przem8 Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 Dobrze jest, a nie mówiłem ? 1 godzinę temu, andrew01 napisał: To jest trochę niepokojące jak 1.8T jest wrażliwe na nieszczelności, Raczej normalne w takim układzie.
andrew01 Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Opublikowano 10 Maja 2019 Dziękuję przem8 - jesteś WIELKI !!! Teraz tylko program został do zrobienia, prawy IC'ek już siedzi a wtryski 320cc na półce czekają PozdrawiamAndrzej
andrew01 Opublikowano 9 Października 2019 Autor Opublikowano 9 Października 2019 Mam jeszcze jednak problem z tym delikatnym przeładowaniem (szarpnięciem przy przyspieszaniu w okolicy 2800rpm), nie powiem na tym przeładowaniu to przez chwilę ładnie idzie (błędów nie wyrzuca) ale jednak wiem, że coś jest nie tak. Najciekawsze, że to przeładowanie to tylko czasami jest, nie bardzo mogę to jakoś zlokalizować aby od czegoś zależało. Wymienić profilaktycznie N75 i wężyki czy bardziej na coś innego by to wyglądało? Przepływka? Turbo? Wiem, że to trochę wróżenie z fusów ale może jednak Pozdrawiam Andrzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się