gigaherc1 Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 Witam, proszę o analizę logów vaglogihttp://vaglogi.pl/log-115_118_IxAZ8Q.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_M9p8o17.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_u597y.html dodatkowo jeszcze z wykresami benzyna 115_118http://log.malonetuning.com/chart/238374#H8KLCAAdEcKaWwIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D 003_020http://log.malonetuning.com/chart/238371#H8KLCADDiRHCmlsCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D 002_033http://log.malonetuning.com/chart/238375#H8KLCADCuyDCmlsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA https://malonetuning.com/assets/uploads/22fdb7f7d35e9cf0e4f1cf60863005c0.png GAZ 115_118http://log.malonetuning.com/chart/238373#H8KLCADDvBHCmlsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D Przed zrobieniem logów miałem takie błędy Control Module Part Number: 8E0 909 518 AL Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 06325 4 Znalezione: 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
bartez90 Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 Prawdopodobnie sonda lambda padła. Do tego turbo lekko przeładowuje.
Łukasz13 Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 Na pb pod koniec prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem paliwa, sądzą po błędzie kat tez jest do wymiany lub wywalenia, błąd sondy może być od kiepskiej regulacji gazu, zrob resztę logów na LPG.
gigaherc1 Opublikowano 13 Września 2018 Autor Opublikowano 13 Września 2018 Jest opcja sprawdzenia czy sonda (rozumiem że chodzi o 2 sondę za katem) działa poprawnie? Na logikę też obstawiam ze kat jest już zużyty i należy go wymienić ale nie jestem mechanikiem. Jeśli wymiana kata to coś z półki INOX, JMJ, bosal, walker ? Co polecacie.
przem8 Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 Zrób logi na gazie. Co do kata to najlepiej wybić środek i wyłączyć drugą sondę u tunera oraz przy okazji zrobic program. Możesz założyć sportowego kata jeśli jestes fanem ekologii i ktoś z forum również się zajmuje ich produkcją i sprzedażą. Termostat też masz raczej do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się