nazir123 0 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) Witam, Posiadam Audi z silnikiem 1.9 tdi AVB 101km i silnik dziwnie pracuje co jakiś czas jakby się dusił, przerywa i dziwnie brzmi. Dodam, że jest swiezo po wymianie dwumasy. Co może być przyczyną takiej pracy silnika? Z góry dziękuje Edytowane 16 Września 2018 przez nazir123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 W pierwszej połowie filmiku nie ma się do czego przyczepić, w drugiej połowie silnik jakby przerywał.... Zrób loga grup 013, 018 i 023 na biegu jałowym , tak by w czasie logowania uchwycić to przerywanie Żadne błędy w sterowniku silnika się nie zapisują, silnik nie wchodzi w tryb awaryjny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazir123 0 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Czy tego przyczyną może być zepsuty czujnik wału korbowego? Czy jest możliwość sprawdzenia tego vagiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 (edytowane) Raczej bym obstawiał układ zasilania pompek w paliwo , żadne błędy się w ECU nie zapisują ? Czy ten objaw się pojawił dopiero po wymianie dwumasu ? Problemy z czujnikiem położenia wału korbowego lub z nieczytelnym sygnałem z niego na pewno by się w ECU zapisały w postaci błędów Edytowane 31 Października 2018 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazir123 0 Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Własnie nie ma żadnych błędów, a zaczeło sie to robić po wymianie dwumasy dlatego może to czujnik. Dzieje sie to jak silnik rozgrzeje do 70stopni a potem zgaszę i przy 50stopniach odpalam pare razy sie zatnie i gaśnie. Normalnie można samochód odpalić od strzała, pompa paliwa była sprawdzana pompowtryskiwacze też. Dziwne, że to zaczeło się dziać po wymianie dwumasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazir123 0 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Problem rozwiązany, uszkodzony czujnik położenia wału korbowego, na vagu nic nie pokazywało dziwne zjawisko temat zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się