Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Część. Mam problem ze swoją A 4 . Natomiast wyskakiwał błąd (wypadanie zapłonu) cewki i świece wymienione na nowe i nic. Mechanik stwierdził że walnięta głowica. Ok zrobiłem faktycznie wyrobione były "prowadnice " jeśli dobrze pisze i poprawiło się auto nie gaslo na wolnych obrotach dojeżdżając do świateł i zapał od pierwszego strzału. Ale dalej szarpie na wolnych obrotach tzn . Jakby nie chodził na wszystkie gary. Proszę o pomoc może ktoś miał taki problem . Bo mechanicy i elektrycy rozkładają ręce 

Opublikowano (edytowane)

Masz możliwość podpięcia kompa do samochodu? Bez tego będzie ciężko. Ja bym zaczął od: zawór odpowietrzający skrzynię korbową; zawór DV; stan przepustnicy (jeśli brudna należy wymyć i zaadoptować); szczelność dolotu i układu podciśnienia. Po podpięciu vaga - czy są jakieś błędy, następnie - bloki 15 i 16 - detekcja wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach. Blok 32 - długoterminowa regulacja lambdy - jakie wartości. Blok 2 - jakie wskazania przepływomierza na biegu jałowym. Czujnik temperatury cieczy - blok 1 jakie wskazania, ale to po długim postoju samochodu (powinny być zbliżone do temp otoczenia). Potem logi dynamiczne - na pewno blok 2 (wskazania przepływomierza) i 117 - położenie pedału przyspieszenia i otwarcia przepustnicy.

Edytowane przez monomachos
Opublikowano

Tak samo na PB i LPG albo na zimnym i ciepłym (90 st.C) ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...