piotrek.9322 Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 Część. Mam problem ze swoją A 4 . Natomiast wyskakiwał błąd (wypadanie zapłonu) cewki i świece wymienione na nowe i nic. Mechanik stwierdził że walnięta głowica. Ok zrobiłem faktycznie wyrobione były "prowadnice " jeśli dobrze pisze i poprawiło się auto nie gaslo na wolnych obrotach dojeżdżając do świateł i zapał od pierwszego strzału. Ale dalej szarpie na wolnych obrotach tzn . Jakby nie chodził na wszystkie gary. Proszę o pomoc może ktoś miał taki problem . Bo mechanicy i elektrycy rozkładają ręce
monomachos Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 (edytowane) Masz możliwość podpięcia kompa do samochodu? Bez tego będzie ciężko. Ja bym zaczął od: zawór odpowietrzający skrzynię korbową; zawór DV; stan przepustnicy (jeśli brudna należy wymyć i zaadoptować); szczelność dolotu i układu podciśnienia. Po podpięciu vaga - czy są jakieś błędy, następnie - bloki 15 i 16 - detekcja wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach. Blok 32 - długoterminowa regulacja lambdy - jakie wartości. Blok 2 - jakie wskazania przepływomierza na biegu jałowym. Czujnik temperatury cieczy - blok 1 jakie wskazania, ale to po długim postoju samochodu (powinny być zbliżone do temp otoczenia). Potem logi dynamiczne - na pewno blok 2 (wskazania przepływomierza) i 117 - położenie pedału przyspieszenia i otwarcia przepustnicy. Edytowane 24 Września 2018 przez monomachos
motor144 Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 Tak samo na PB i LPG albo na zimnym i ciepłym (90 st.C) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się