Thunderbird Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 Witam wszystkich, Proszę o analizę logów , mam problem z autem które raz jedzie a raz nie. Silnik jak w tytule, przebieg 250 tyś km. miał zrobiony jakiś program przez poprzedniego właściciela. Od jakiegoś czasu auto łapie "muła" po dłuższej jeździe, mam wrażenie jakby turbina przestawała wtedy pracować. Auto wyposażone w instalację LPG Stag QNEXT, reduktor AC250, listwa Barracuda. Ogólnie wydaje mi się, że jeździ znacznie gorzej niż zaraz po zakupie. Problem występuję zarówno na LPG jaki i PB. Wymieniłem zawór DV, n75 (allegro), świece itp., ale nie widzę znacznej różnicy poza brakiem efektu tzw. źrebaka - uszkodzony DV. Proszę o analizę logów, być może uda się Wam znaleźć przyczynę problemu. Dziękuję Logi LPG http://vaglogger.apphb.com/log/5bb0c393bb9fddbc60082ab5 Wcześniejsze kiedy auto "lepiej" jeździło PB https://log.malonetuning.com/chart/239447#H8KLCADClsOHwrBbAgNNwoxBDsODIAwEw7%2FDgsOZwpZCwpvDnyAOwrRYw4RSCsKRMVXDmsOXJxDCqcOqcXdmw5c5w7Mswq8HZ8OCJMKlbcOVw4DDpMKhwpdrEcO%2Bw5IZw4Ekw4okQcOJXCTCv0kUwrXDoMKOYcOnwr7CuDYLR8OCGDRUw5Jew55BwqVRJyFGw7zDvGQjwpwWHWfCp8O5B8OcBDNYwrh5MHbDoMOQwrTDlG3DpXFnZ8OvD24aGwjCrwAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/239446#H8KLCADDk8OPwrBbAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D
Łukasz13 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 Już we wczesniejszych logach turbo pożno wstawało, teraz jest dużo gorzej, zdejmij dolot i sprawdz jakie luzy ma turbina.
Thunderbird Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 Ok, jutro sprawdzę jaki luz ma turbina. Zapomniałem jeszcze dodać, że silnik wolno schodzi z obrotów ( zaworek odmy jest sprawny, czujnik sprzęgła chyba działa - wyłącza tempomat po wciśnięciu sprzęgła). W sterowniku silnika często pojawiają się błędy: 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Thunderbird Opublikowano 6 Października 2018 Autor Opublikowano 6 Października 2018 Witam, chyba udało mi się znaleźć przyczynę problemów z brakiem mocy. Winny okazał się zapchany katalizator. Po usunięciu katalizatora auto odżyło nie do poznania. Przy okazji sprawdziłem stan wirnika turbiny od strony gorącej i niestety luz promieniowy wynosi kilka mm. Na szczęście nie ma luzu osiowego. Teraz czeka mnie usunięcie programowe 2 sondy ponieważ po około 100km pojawia się mój ulubiony komunikat- check engine. Poniżej zamieszczam logi wykonane po usunięciu katalizatora, proszę o ocenę czy wszystko jest w porządku. https://log.malonetuning.com/chart/239767#H8KLCAAfwrvCuFsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shKcOaRD0LYTHDisKEwpJUaGAww5XDk1tow5LCuHDDucOew7d%2BwozCgUd6w55DZMOlc8KqSwEcLDZzTjl8eMKTCMKeI2cSwobCncOEF2dRwpLDlMKqaA3CrcKxd8Kmw6BYORIqLMONPMKjw6TDisO%2Fw4jDpSDDpMKceh8zwpDCg8KfwqTDn2zDiR9gBsOUOMOiDU94wrUIwrpHwqhKKsOLHMO6wqQewq3DvQLCmcKPwq56w40AAAA%3D
przem8 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Turbo dość sporo przeładowuje. Pytanie tylko czy to wina softu czy czegoś innego.
Thunderbird Opublikowano 7 Października 2018 Autor Opublikowano 7 Października 2018 Czy przyczyną przeladowania może być uszkodzony zawór DV? Nie wiem czy to ma związek ale teraz po usunięciu katalizatora słychać odgłosy tzw. źrebaka...
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Zawór dv nie powinien być przyczyną przeładowania, ale jak słychać żrebaka to i tak go sprawdz czy sprawny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się