kubabkb Opublikowano 14 Listopada 2018 Autor Opublikowano 14 Listopada 2018 10 godzin temu, greg2505 napisał: tą pompkę aq miałeś wcześniej ,teraz włożyłeś regenerowaną też aq ,bo napisałeś że" 4 pompka wymieniona na regenerowana " nie wlozylem wlasciwa BA i jest poprawa o 70% pompke kupilem regenerowana plus kaucja, wiec stara zwracam po wymianie
kubabkb Opublikowano 14 Listopada 2018 Autor Opublikowano 14 Listopada 2018 11 godzin temu, kamil-vag napisał: Z tego co widzę to wtrysk od A3, Polo, Golf - silnik AXR czyli 101KM Jaki Ty masz silnik ? No i nie 2 a ta 4 dalej jest najgorsza, ale może mieć takie korekcje przez to, że ma inną wydajność... awx 130km jakis magik musial kiedys taki wtrysk wsadzic , auto mam 5 lat , wiec 5 lat napewno jezdzilo na tym wtrysku
kubabkb Opublikowano 14 Listopada 2018 Autor Opublikowano 14 Listopada 2018 szkoda ze nie sprawdzilem innych pompek czy sa z wlasciwymi numerami przed zalozeniem pokrywy ;/ dopiero pozniej o tym pomyslem
kubabkb Opublikowano 2 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2018 wydaje mi sie ze pozostale 30% wibracji odpowiada juz dwumas , jesli go wymienie dam znac czy pomogło
marky2552 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Ja mam podobny problem silnik awx jak by przerywał wymieniony wałek szklanko panewki turbo dwumas sprzęgło poduszki PD regenerowane ale ale robiàc ze szwagrem uszczelke tandem bo zaczęła lać po otwarciu pokrywy zauważyłem ze pierwszy pompowtrysk jest o oznaczeniu AN i kolejno BA AR BA te 3 wiem że są od 130 km a ten AN uj wi i na nim jest -2.07 i szarpie budą na 4 i 5 biegu tak do 2200 obrotów i potem idzie normalnie Edytowane 12 Grudnia 2018 przez marky2552
kubabkb Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) wymien ten ar i an na BA i bedziesz mial problem z glowy mi pomoglo, a mialem identyczny objaw jak Ty zrob log dyanamiczny i zobaczysz ze te dwie pompki sie zawieszaja i dlatego sa te drgania na statystycznym za bardzo tego nie widac Edytowane 12 Grudnia 2018 przez kubabkb
marky2552 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 luz jutro obczaję na dynamicznych jak się to zachowuje
kubabkb Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Opublikowano 7 Listopada 2020 W dniu 12.12.2018 o 23:23, marky2552 napisał: luz jutro obczaję na dynamicznych jak się to zachowuje uporales sie z problemem wibracji przy przyspieszaniu?
marky2552 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 56 minut temu, kubabkb napisał: uporales sie z problemem wibracji przy przyspieszaniu? W pewnym sensie tak ale i tak drobne zostały poporstu wymiana rury która wychodzi od turbo na nową nie używaną poczęści rozwiązała problem ale nie na 100 %
kubabkb Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Opublikowano 7 Listopada 2020 17 minut temu, marky2552 napisał: W pewnym sensie tak ale i tak drobne zostały poporstu wymiana rury która wychodzi od turbo na nową nie używaną poczęści rozwiązała problem ale nie na 100 % chodzi o plecionke wydechu?
PRZEMEKC Opublikowano 15 Lutego 2021 Opublikowano 15 Lutego 2021 (edytowane) W dniu 23.10.2018 o 01:05, PRZEMEKC napisał: Żeby nie zakładać nowego tematu podbijam tutaj... ...Witam...a ja mam problem tego rodzaju... mianowicie gdy odpalam auto to chwile po urochomieniu silnika zaczyna on pracowac na 3 cylindry zapala się lampka esp i pali się check engin .. i teraz tak.. jak silnik nagrzeje sie do tych 90s to jak jak go zgaszę i chwilę po tym uruchomię ponownie to juz pracują 4 cylindry.. ale jak tylko ciut ostygnie to znowu to samo... zauwazylem tez ze jak juz pracuje ok i np podbije obroty ponad 3000 to tez potrafi wywalic esp..wczesniej w były epizody ze podczas jazdy np tak ponad 100 km.h jakby na chwile odcinało silnik -cylinder... a teraz dosłwnie z dnia na dzień zrobiło sie ze odrazu po odpaleniu zimnego źle pracuje.. znajomy tak na szybkiego podłonczył komputer i stwierdził ze wg niego i blendu jaki został zapisany to jakaś usterk elektryczna..1 wtrysku i ze ogolnie wtryski nie leją...odlonczyl wtyczke wiazki PD podlonczyl ponownie i jakby zacza pracowac ok lecz na chwilową przejazczkę .. .. bo wtryski wg niego sa ok... mozliwe ze wtyk na PD do poprawy.... ? Filtry mam wymienione..z pompy tandem. wycieków nie widać.. oleju nie przybywa..pali od raz... Eh znowu dzi$ nie pyrka jeden cylinder I pewnie znowu ten.na.koncu listwy ..miał ktoś już tak że musiał znowu doginać konektory(jesli znowu to to) ..tak sobie mysle ze ta listwa na koncu przy pierwszym cylindrze musi chyb mieć spore wibracje I może to one głòwnie powodują luzowanie konetkroków. .. hhee a jakby zrobić przedłużenie tej wytczki.. ? ..już Zrobione ponownie....działa.. Edytowane 19 Lutego 2021 przez PRZEMEKC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się