Skocz do zawartości

PRZEMEKC

Pasjonat
  • Postów

    435
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PRZEMEKC

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    LBI

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

708 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PRZEMEKC

1

Reputacja

  1. Eh znowu dzi$ nie pyrka jeden cylinder I pewnie znowu ten.na.koncu listwy ..miał ktoś już tak że musiał znowu doginać konektory(jesli znowu to to) ..tak sobie mysle ze ta listwa na koncu przy pierwszym cylindrze musi chyb mieć spore wibracje I może to one głòwnie powodują luzowanie konetkroków. .. hhee a jakby zrobić przedłużenie tej wytczki.. ? ..już Zrobione ponownie....działa..
  2. Jaka cena za komplecik lema ?
  3. Podpinam się i zapytuję.. widzę że w moim 1.9 też leci środkowa pucha i ta myślę jak by to wyciąć i wstawić rurkę mianowicie wspawać bo na złonczki to raczej nie da się.. bedziee oki?? Chyba że elastyczny dać .. ale to chyba źle by było .. duzo głosniej raczej nie bedzie może.. albo nową puche z kwasu wstawić..gdzieś zakupić..hmm
  4. .. tak sobie przypomnialem a nie napisałem... ze jak dobrze zobaczylem to na tym kulejacym PD w oknie 23 bip byl podwyzszony a w zasadzie to chyba byl na minus .ale dobrze nie pamietam ..gdzies tak na jalowym pokazywał -40 +-5,ale wlasnie jak tam koles odkrecił i zakrecił wtyczke to unormowalo sie .. i pokazywał na zero ... tak chyba było ..bo było to lukane na wariata... no ale moze dogiecie tych wsuwek pomoze.... zastanawia mnie czy moze byc tak ze pompa tandem nie cieknie ale jednak moze niedomagac.. i dawac slabe cisnienie paliwa..ale raczej wydaje sie ok...
  5. Żeby nie zakładać nowego tematu podbijam tutaj... ...Witam...a ja mam problem tego rodzaju... mianowicie gdy odpalam auto to chwile po urochomieniu silnika zaczyna on pracowac na 3 cylindry zapala się lampka esp i pali się check engin .. i teraz tak.. jak silnik nagrzeje sie do tych 90s to jak jak go zgaszę i chwilę po tym uruchomię ponownie to juz pracują 4 cylindry.. ale jak tylko ciut ostygnie to znowu to samo... zauwazylem tez ze jak juz pracuje ok i np podbije obroty ponad 3000 to tez potrafi wywalic esp..wczesniej w były epizody ze podczas jazdy np tak ponad 100 km.h jakby na chwile odcinało silnik -cylinder... a teraz dosłwnie z dnia na dzień zrobiło sie ze odrazu po odpaleniu zimnego źle pracuje.. znajomy tak na szybkiego podłonczył komputer i stwierdził ze wg niego i blendu jaki został zapisany to jakaś usterk elektryczna..1 wtrysku i ze ogolnie wtryski nie leją...odlonczyl wtyczke wiazki PD podlonczyl ponownie i jakby zacza pracowac ok lecz na chwilową przejazczkę .. .. bo wtryski wg niego sa ok... mozliwe ze wtyk na PD do poprawy.... ? Filtry mam wymienione..z pompy tandem. wycieków nie widać.. oleju nie przybywa..pali od raz...
  6. czy w kodach na wlepce jest zawarty kolor podsufitki, czy tylko po vinie da sie , a moze wie ktos jakie kolory był podsufitek i ich nazwy
  7. Hmm to trzeba organizować sprzęt,czas, i jakiś manual , i kombinowac...heh
  8. Czyli jak rozbiore to dowiem się , ...choć wolalbym nie wyciągać tloczkow.,heehe
  9. Witam . na przedniej osi mam tak że klocki od stron zewnętrznych są bardziej zużyte od klocków wewnętrznych- tych przy tłoczkach, te wewnętrzne są grube a te zewnętrzne nawet połowy tamtych nie mają, tak jest przy obu kołach, czy wstępnie można wywnioskować czy to zapieczone tłoczki ,czy prowadnice.,. Może ktoś już miał podobniee...
  10. może tak byc że na wyłonczonym silnik bedzie tak to wygladac ze sitko bedzie na swym miejscu lecz jak sie je ruszy to jest luzne, na włonczonym bedzie gejzer i jak sie je docisnie srubokretem to gejzer ustaje, ogarniesze , jesli to to bedzie, poznasz
  11. Do sklepu lakierniczego zachodzisz pokazujesz element i dobierają kolor,nabijają do puchy farbę i masz sprej
  12. Szklanka wody+szklanka octu+ szklanka dykty białej(90% ,typowa do odtłuszczania,rozrabiania). Dobrze usuwa tłuszcz i inne brudki z szyby,przed myciem zawsze przykrywam czymś kokpit, żeby nie pryskac po nim,może śmierdzi ttrochę ale szybko przechodzi,
  13. PRZEMEKC

    dolewka plynu

    ...kiedyś w poprzedniej a4 zalany miałem Preston (bez uszczelniacza ) i było ok, jak na teraz w obecnym aucie też mam Preston, w audi rodziców '80 'b4 zalany jest Preston od bardzo dawna, jest ok, znajoma w swym aucie na dolewkę,użyła Elf, taki miała w garażu,wiadomo że często ciężko określić co tam jest zalane,ale zawsze dla spokoju duszy mozna kupic na pobliskim 'cpn' malutką buteleczkę czy nawet w podobnej cenie litr płynu 'oficjalnie' mieszalnego ze wszystkimi,zwlaszcza jesli akurat nie mozemy pozwolic sobie z różnych przyczyn na wymianę. A wymianę zrobić pużniej jak będzie taka wola. Lepiej szybko dolać jak mieć sucho w układzie i tak śmigać.
  14. ..nowa skóra to skóra, wiadomo że to będzie lepsze od malowania, ale zawsze jest taka możliwość jak malowanko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...