Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Ślizga się pasek wspomagania i ciężko działa wspomaganie


gregory78

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pomóżcie w moim aucie B7 dość ciężko kreci sie kółkiem ciężej jak w a4 B5 czy nawet w Astrze pozatem pojechałem do mechanika w holandi bo tutaj mieszkam i wymienili mi pasek i napinacz wspomagania, gdyż zaczęło piszczec i drgac przy skrecaniu na wolnych obrotach .. no i po trasie do polski i z powrotem te objawy wróciły pojechałem z reklamacja i wydaje mi sie ze wymienili za drugim razem tylko pasek czy moze byc to wina napinacza .pompa chodzi cicho i nie ma wycieków. no i dlaczego ciężkawo chodzi wspomaganie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a płyn... też nie miałem wycieków (skoda fabia) a musiałem 0,3 litra dolać i jak ręką odjął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w sobotę będę wymieniać napinacz z rolką bo bo mi strasznie pasek piszczy przy skręcaniu. Pasek chyba też wymienia dla świtego spokoju.

Faktycznie wspomaganie mogło by trochę lżej chodzić, a płynu mam 2cm ponad stan...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniłeś napinacz i pasek to kolej chyba na pompe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszczała sprężyna z napinacza, wystarczy nasmarować i nadaje się do użytku ;) a roboty było na 7h :confused4: Pompa jest dobra a pozatym 10tys km temu robiłem cały rozrząd. [br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 14:58_________________________________________________Panowie ktoś znalazł przyczynę "piszczenia" układu kierowniczego podczas skręcania ?? Wymieniłem napinacz + pasek i dalej piszczy jak cholera jak skręcam mocniej przy wolnym ruszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja musiałem u siebie wymienić sprzęgiełko alternatora tzn.rolkę. Sprzęgiełko na wykończeniu stawia opór i niestety pasek dostaje po dupci i piszczy. Wymień ponieważ potrafi się rozsypać podczas jazdy i wtedy będzie pipa :no: :no: :no::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były przypadki że pasek podczas wystrzału rozwalił obudowę rozrządu i wkręcił się w pasek rozrządu powodując... wiadomo co :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja musiałem u siebie wymienić sprzęgiełko alternatora tzn.rolkę. Sprzęgiełko na wykończeniu stawia opór i niestety pasek dostaje po dupci i piszczy. Wymień ponieważ potrafi się rozsypać podczas jazdy i wtedy będzie pipa :no: :no: :no::hi:

Ja wymieniłem napinacz wraz z rolką i pasek micro z alternatora i dalej piszczy jak locha :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie piszczalo i wymieniłem rolkę na alternatorze i jak ręka doją przestało przed napinacz latał teraz stoi w miejscu. Ale mam jeszcze pytanie do użytkowników b7. Czy na postoju jak kreci sie kierownica są u was delikatne drgania od czuwalne na kierownicy i cichutkie bziuczenie?

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na postoju czuję drgania na kole kierownicy... buczenie lekkie też... ale nie mam B7 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...