Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwumasa na sztywne?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam audi a4 b5 1.6 ahl z 99r. czy można wymienić dwumase na sztywne?
Aktualna dwumasa ma duży skok i nie wraca na miejsce więc (moim zdaniem) należałoby wymienić już całość prawda?
Jakie są odczucia w późniejszej jeździe ktoś ma jakieś doświadczenie z tym związane?
Co szybciej się zużywa?

Opublikowano

Przeszedłem na jednomas 1,5 roku temu i żadnej różnicy nie zauważyłem oprócz oszczędności tysiąca zł. Pedał sprzęgła wchodzi jak w masełko, zero niepożądanych wibracji itp. 

Opublikowano

Zmianę akurat robiłem w silniku umieszczonym poprzecznie. Koło zamachowe 1z, używane w igła stanie od golfa 4 150zł, komplet sprzęgła G60 400zł i nowe śruby z ASO coś około 80-90zł.

Do silnika umieszczonego wzdłużnie ten zestaw nie będzie pasować i trzeba szukać np. od audi 80

Opublikowano (edytowane)

ALZ jest wzdłużnie więc mówisz szukać kompletu od Audi 80 ? 

Edytowane przez maciek711
Opublikowano

Dla przyszłych pytających. 
Wymieniłem na jednomas od Valeo.
Za komplet zapłaciłem ~1200zł, a robocizna na kanale (była jakaś tańsza opcja ok. 900zł ale czy warto?).
Warto kupić sobie jakiś środek do zarudzeń wszystko ładnie wyczyścić spłukać osuszyć.

Czy odczuwam jakieś różnice?
Nie ale dla osoby, która jeździła dłużej na dwumasie może coś odczuje. W środku cicho, a biegi wchodzą gładko.

Większe drgania?
Nie odczuwam.

Dodam, że sprzęgło moim zdaniem lepiej chodzi. Wcześniej mi łapało na końcówce, a teraz mniej więcej od połowy.

Opublikowano

To oczywiste ze bedzie szybciej lapac bo masz nowa tarcze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...