Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciśnienie w ukladzie chlodzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam posiadam audi a4 b6 1.8t oznaczenie avj, ostatnio wymienilem rozrzad wraz z pompa wody, nowy termostat behr zalozony i sprawdzony org korek zbiorniczka wyrownawczego, a mam duze cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym, gdy osiagnie 90stopni nie da sie odkrecic korka bo wywala plyn. bylem u kilku mechanikow robili testy na obecnosc co2 w plynie i nie wykazaly one aby byl. Mial ktos podobny problem? Kazdy mechanik mowil ze moze robic uszczelke oraz sprawdzac glowice ale zaden nie gwarantuje mi na 100 poprawy. Ktos cos?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ciężko odkręcić korek po nagrzaniu, jest tam około 1bar ciśnienia, więc sporo. Jeśli nie wyszło nic w próbie na zawartość CO2 to spróbować odpowietrzyć układ jeszcze raz i tyle. Tak ma być...

Opublikowano

uklad byl kilka krotnie odpowietrzany i nic to nie dalo..brat ma ten sam silnik i u niego normalnie mozna odkrecic

Opublikowano

To u twojego brata jest coś nie tak. Daj mu swój nowy korek i niech sprawdzi co się będzie działo. Co się tyczy twojego układu chłodzenia, to czy płynu ubywa? Jeśli nie - to wszystko jest jak trzeba. W układzie musi być ciśnienie, tak został zaprojektowany. Ciśnienie oznacza podniesienie temp. wrzenia płynu. Brak ciśnienia to niższa temp. wrzenia płynu (dla G12 to jest coś ok. 105 stopni, jeśli dobrze pamiętam). 

Opublikowano

co jakies 600-800km musze dolac niecale pol litra plynu, wycieków brak..

Opublikowano (edytowane)

Jedna rzecz przychodzi mi do głowy... Niedrożna instalacja wodna, zamulona lub coś w tym stylu. Posprawdzaj węże ogólnie, sprawdź chłodnicę, czy cała na pewno jest gorąca, możesz sprawdzić też termostat, może nie puszcza do końca, a płyn pod wpływem ciepła rośnie i nie ma gdzie się schłodzić i dlatego wywala Ci przez dół zbiorniczka podczas jazdy np. Pamiętaj, to że nowe, nie znaczy że dobre - teraz tłuką wszystko w chinach

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano

blessjah, męczyłem się z tym tematem długo. problem tkwi w tym ze masz nieszczelność w układzie który musisz wyeliminować bo zapewne nie ma tez ogrzewania w kabinie. znajdź wyciek są cztery miejsca króciec z tyłu z połączeniami (na skrzyni będzie mokro), termostat i zaślepka bloku to będzie mokro w okolicy podstawy miarki oleju, oraz możliwy wyciek z samej pompy czyli wyciek w okolicy rozrządu z przodu

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...