kamulator Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Witam, Od miesiąca zapala mi się co jakiś czas check oraz zaczyna migać kontrolka świec żarowych. Ktoś coś może wiedział by na ten temat ? Silnik pracuje normalnie, nie gaśnie, ma moc itp... Odczyt z VCDS-a: Sunday,23,September,2018,07:14:15:62939 VCDS Version: Release 12.12.0 Address 01: Engine Labels: Control Module Part Number: Component and/or Version: Software Coding: Work Shop Code: VCID: 55A167DFACF48DB6975 2 Faults Found: 004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 154 Reset counter: 37 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1408 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 78.0 km/h 78.00 % Text: 5.125 uF Text: 15.50 mJ Text: 11 mJ Time: 0.0 s 004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 10 Reset counter: 12 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1792 /min Torque: 120.0 Nm Speed: 59.0 km/h 78.39 % Text: 5.125 uF Text: 15.50 mJ Text: 11 mJ Time: 0.0 s Readiness: N/A
lukas309 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) Problem dotyczy wtryskow moim zdaniem spadek ciśnienia Sprawdź wtryski vcds-em Edytowane 14 Października 2018 przez lukas309
fineks666 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Witam. Ja z kolei posiadam a4 b8 w sumie niedługo. Z miesiąc. No i jest kilka problemów. Świeci się check. Podpiąłem komputer. Był błąd czujnika różnicy ciśnień DPF - zwarcie do masy. Wymieniłem czujnik. Zrobiłem adaptację. Po 2 dniach check wrócił -tym razem niewarygodny sygnał... I tak wraca ten check po każdym kasowaniu Próbowałem wypalić DPF. Wywala błąd. Nie można tego uruchomić... Dodatkowo jest błąd czujnika n275 - valve for air filter bypass flap. No i generalnie chodzi o czujnik klapki pod filtrem powietrza. I teraz ciekawostka- zdjąłem filtr, obudowę , czujnik wypięty kostka pusta ,czujnika brak. Szukałem z ojcem z godzinę. Nie mogliśmy namierzyć czy gdzieś wisi czy co. Niestety nie wiemy skąd on w ogóle powinien wychodzić. Pomożecie w tych trzech tematach?
lukas309 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) 14 minut temu, fineks666 napisał: Witam. Ja z kolei posiadam a4 b8 w sumie niedługo. Z miesiąc. No i jest kilka problemów. Świeci się check. Podpiąłem komputer. Był błąd czujnika różnicy ciśnień DPF - zwarcie do masy. Wymieniłem czujnik. Zrobiłem adaptację. Po 2 dniach check wrócił -tym razem niewarygodny sygnał... I tak wraca ten check po każdym kasowaniu Próbowałem wypalić DPF. Wywala błąd. Nie można tego uruchomić... Dodatkowo jest błąd czujnika n275 - valve for air filter bypass flap. No i generalnie chodzi o czujnik klapki pod filtrem powietrza. I teraz ciekawostka- zdjąłem filtr, obudowę , czujnik wypięty kostka pusta ,czujnika brak. Szukałem z ojcem z godzinę. Nie mogliśmy namierzyć czy gdzieś wisi czy co. Niestety nie wiemy skąd on w ogóle powinien wychodzić. Pomożecie w tych trzech tematach? Czujnik idzie w nadkole od pasażera, szkoda że nie było tematu wcześniej bo miałem zrzucony zderzak i bym sprawdził idąc po kablu, po wymianie czujnika różnicy ciśnień trzeba zrobić wypalanie serwisowe po to żeby filtr się nie zapchał sadzą bo jak jest check to się nie wypali, zrobiłeś dobrze adaptację??? Czujnik OEM??? Nie wypalisz serwisowo dpfa z błędem czujnika różnicy ciśnień Edytowane 14 Października 2018 przez lukas309
pilKOZAK Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Kolego a nie tankowałeś paliwa na jakiejś "innej" stacji? Sprawdź jeszcze połączenie elektryczne/wiązkę do wtrysków.
fineks666 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 W dniu 14.10.2018 o 19:41, lukas309 napisał: Czujnik idzie w nadkole od pasażera, szkoda że nie było tematu wcześniej bo miałem zrzucony zderzak i bym sprawdził idąc po kablu, po wymianie czujnika różnicy ciśnień trzeba zrobić wypalanie serwisowe po to żeby filtr się nie zapchał sadzą bo jak jest check to się nie wypali, zrobiłeś dobrze adaptację??? Czujnik OEM??? Nie wypalisz serwisowo dpfa z błędem czujnika różnicy ciśnień Aha. A może zdejme sobie od spodu osłonę nadkola? Może gdzieś tam jest? Co do czujnika różnicy ciśnień - czy mogę skasować najpierw błędy a potem spróbować wypalić? Adaptację robiłem chyba dobrze. Najpierw kasowanie starych wartości i adaptacja nowych. Wszystko w VCDS. Czujnik BOSH. Zamiennik. 125 zł...
lukas309 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 (edytowane) Ja u siebie też wymieniłem czujnik dawno i nie było problemu, sproboj reklamować czujnik może jakis wadliwy, ściągnij koło od pasażera i nadkole czujnik idzie w stronę kabiny tyle co widziałem bo nadkola nie ściągnąłem Co do wypalania możesz spróbować może się uda Edytowane 16 Października 2018 przez lukas309
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się