Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI CAGA check i kontrolka świec żarowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od miesiąca zapala mi się co jakiś czas check oraz zaczyna migać kontrolka świec żarowych. Ktoś coś może wiedział by na ten temat ? Silnik pracuje normalnie, nie gaśnie, ma moc itp... Odczyt z VCDS-a:

Sunday,23,September,2018,07:14:15:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

                Address 01: Engine       Labels: 
Control Module Part Number: 
  Component and/or Version: 
           Software Coding: 
            Work Shop Code:   
                      VCID: 55A167DFACF48DB6975
2 Faults Found:

004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
               P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 154
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1408 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 78.0 km/h
                        78.00 %
                    Text:  5.125    uF            
                    Text: 15.50    mJ             
                    Text:     11    mJ            
                    Time: 0.0 s

004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
               P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 12
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1792 /min
                    Torque: 120.0 Nm
                    Speed: 59.0 km/h
                        78.39 %
                    Text:  5.125    uF            
                    Text: 15.50    mJ             
                    Text:     11    mJ            
                    Time: 0.0 s


Readiness: N/A
 

Opublikowano (edytowane)

Problem dotyczy wtryskow moim zdaniem spadek ciśnienia 

Sprawdź wtryski vcds-em

Edytowane przez lukas309
Opublikowano

Witam.  Ja z kolei posiadam a4 b8 w sumie niedługo.  Z miesiąc.  No i jest kilka problemów. 

Świeci się check.  Podpiąłem komputer.  Był błąd czujnika różnicy ciśnień  DPF - zwarcie do masy. Wymieniłem czujnik. Zrobiłem adaptację.  Po 2 dniach check wrócił -tym razem niewarygodny sygnał...  I tak wraca ten check po każdym kasowaniu

Próbowałem wypalić DPF. Wywala błąd. Nie można tego uruchomić...

Dodatkowo jest błąd czujnika n275 - valve  for air filter   bypass flap.  No i generalnie chodzi o czujnik klapki pod filtrem powietrza.  I teraz ciekawostka- zdjąłem filtr,  obudowę , czujnik wypięty kostka pusta ,czujnika brak.  Szukałem z ojcem z godzinę.  Nie mogliśmy namierzyć czy gdzieś wisi czy co.  Niestety nie wiemy skąd on w ogóle powinien wychodzić.  Pomożecie w tych trzech tematach?

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, fineks666 napisał:

Witam.  Ja z kolei posiadam a4 b8 w sumie niedługo.  Z miesiąc.  No i jest kilka problemów. 

Świeci się check.  Podpiąłem komputer.  Był błąd czujnika różnicy ciśnień  DPF - zwarcie do masy. Wymieniłem czujnik. Zrobiłem adaptację.  Po 2 dniach check wrócił -tym razem niewarygodny sygnał...  I tak wraca ten check po każdym kasowaniu

Próbowałem wypalić DPF. Wywala błąd. Nie można tego uruchomić...

Dodatkowo jest błąd czujnika n275 - valve  for air filter   bypass flap.  No i generalnie chodzi o czujnik klapki pod filtrem powietrza.  I teraz ciekawostka- zdjąłem filtr,  obudowę , czujnik wypięty kostka pusta ,czujnika brak.  Szukałem z ojcem z godzinę.  Nie mogliśmy namierzyć czy gdzieś wisi czy co.  Niestety nie wiemy skąd on w ogóle powinien wychodzić.  Pomożecie w tych trzech tematach?

Czujnik idzie w nadkole od pasażera, szkoda że nie było tematu wcześniej bo miałem zrzucony zderzak i bym sprawdził idąc po kablu, po wymianie czujnika różnicy ciśnień trzeba zrobić wypalanie serwisowe po to żeby filtr się nie zapchał sadzą bo jak jest check to się nie wypali, zrobiłeś dobrze adaptację??? Czujnik OEM??? 

Nie wypalisz serwisowo dpfa z błędem czujnika różnicy ciśnień 

Edytowane przez lukas309
Opublikowano

Kolego a nie tankowałeś paliwa na jakiejś "innej" stacji?

Sprawdź jeszcze połączenie elektryczne/wiązkę do wtrysków.

Opublikowano
W dniu 14.10.2018 o 19:41, lukas309 napisał:

Czujnik idzie w nadkole od pasażera, szkoda że nie było tematu wcześniej bo miałem zrzucony zderzak i bym sprawdził idąc po kablu, po wymianie czujnika różnicy ciśnień trzeba zrobić wypalanie serwisowe po to żeby filtr się nie zapchał sadzą bo jak jest check to się nie wypali, zrobiłeś dobrze adaptację??? Czujnik OEM??? 

Nie wypalisz serwisowo dpfa z błędem czujnika różnicy ciśnień 

Aha.  A może zdejme sobie od spodu osłonę nadkola? Może gdzieś tam jest? Co do czujnika różnicy ciśnień - czy mogę skasować najpierw błędy a potem spróbować wypalić?

Adaptację robiłem chyba dobrze.  Najpierw kasowanie starych wartości i adaptacja nowych.  Wszystko w VCDS. Czujnik BOSH. Zamiennik. 125 zł...

Opublikowano (edytowane)

Ja u siebie też wymieniłem czujnik dawno i nie było problemu, sproboj reklamować czujnik może jakis wadliwy, ściągnij koło od pasażera i nadkole czujnik idzie w stronę kabiny tyle co widziałem bo nadkola nie ściągnąłem 

Co do wypalania możesz spróbować może się uda 

Edytowane przez lukas309

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...