Jasieek Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) Witam. Czy moglibyście zerknąć na moje logi, ponieważ jeżdżąc na gazie zauważyłem, że samochód jakby gorzej przyspieszał na benzynie. Logi robiłem pierwszy raz, ale mam nadzieje ze zrobiłem dobrze. Błąd usuwam, ale co chwile powstaje. Dziękuje bardzo za pomoc. LOGI STATYCZNE: 032: http://vaglogi.pl/log-032_WvUW4o8.html LOGI DYNAMICZNE: -PB 115+ 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_9GfVm.html 003+020 http://vaglogi.pl/log-003_020_9zh2ED.html 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_bq9317.html -LPG 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_2t68ZQ.html Edytowane 14 Października 2018 przez Jasieek
bartez90 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 A jaki blad wyskakuje? Na benzynie na ubogo, a na gazie mocno na bogato. Dolot szczelny? Swiece kiedy wymieniales? Bo troche jest spalanie stukowe.
przem8 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Sprawdź ciśnienie paliwa, bo za duże czasy wtrysku jak na serię.
Jasieek Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 Samochód mam niecały rok, a z informacji z ASO świece wymienione przy około 100 tys. kilometrów, jak i wtryskiwacze benzynowe przy 130 tys. Błąd wyskakuje 17700. Pompa podaje za mało paliwa, tak ? Jak najlepiej sprawdzić dolot powietrza czy szczelny ? Jestem troche laik. Planowałem zmienić świece na NGK PFR6Q
przem8 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 17 minut temu, Jasieek napisał: Pompa podaje za mało paliwa, tak ? Jak najlepiej sprawdzić dolot powietrza czy szczelny ? Wpisz w wyszukiwarkę boost leak test 1.8t i wyskoczy multum filmików co, jak, z czy i do czego jeśli chodzi o szczelność dolotu. Jak pompa niedomaga to masz dłuższe czasy wtrysku i korekty sondy lecą na ubogo - podobnie jak u Ciebie. Ciśnienie paliwa do sprawdzenia manometrem pod obciążeniem (jazda jak przy robieniu logów). Jak doprowadzisz wszystko na benzynie do ładu to potem lpg do porządnego strojenia na korekty. Błąd masz od termostatu więc pewnie kwalifikuje się do wymiany.
Jasieek Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 Będę musiał zakupić manometr Niedawno wymieniałem filtr paliwa, ponieważ było słychać na starcie pompę paliwa.
przem8 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 2 minuty temu, Jasieek napisał: Niedawno wymieniałem filtr paliwa Jaki filtr założyłeś ?
Jasieek Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) Sprzedawca, jak dobrze pamiętam dał mi filtr firmy filtron. Pompa już nie hałasuje. A jak Turbo wyglada w logach i przepływomierz ? W środę będę sprawdzał ciśnienie paliwa wraz z szczelnością. Ciśnienie po odpaleniu powinno wskazywać 3.5 bar, a po obciążeniem 4 bary? Edytowane 15 Października 2018 przez Jasieek
Jasieek Opublikowano 17 Października 2018 Autor Opublikowano 17 Października 2018 Świece wymienione, Mam do Was pytanie czy odkręcaliscie ten zaworek w listwie pod plastikową nakrętka ? ma ktoś fotę jak to wyglada ?
sitar Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 Nie zagladalem jeszcze u siebie ale powinno tam byc cos w rodzaju wentyla i wykreca sie tak samo. Jaknys chcial odkrecic to radze oblozyc i przyslonic go jakimis szmatami i nacisnac ten dzyndzelek tak zeby zeszlo cisnienie i zebys nie oblal polowy auta benzynka...
Jasieek Opublikowano 17 Października 2018 Autor Opublikowano 17 Października 2018 Widziałem taki zaworek, jego wykręca ze środka ? przez wytryski od gazu nie mogę dojść tak specjalna końcówka.
sitar Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Wykręca się tak samo jak wentyl z koła-tylko że poleci trochę benzyny. Zakładasz wężyk na opaski + manometr-lub zestaw do sprawdzania ciśnienia. Co chciałeś sprawdzić przez wtryski od gazu??
Jasieek Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 Nie mogę wlożyć końcówki do odkręcania wentyli, bo przeszkadza mi wtrysk od gazu.
sitar Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 To może zdemontuj listwę lpg do pomiaru
Jasieek Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 Będę musiał, ponieważ samochód na benzynie chodzi coraz gorzej. Do około 2 tys. Szarpie, a potem Turbo go pcha i już lepiej przyspiesza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się