Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów silnika BFB A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Czy moglibyście zerknąć na moje logi, ponieważ jeżdżąc na gazie zauważyłem, że samochód jakby gorzej przyspieszał na benzynie.

Logi robiłem pierwszy raz, ale mam nadzieje ze zrobiłem dobrze.

Błąd usuwam, ale co chwile powstaje.

Dziękuje bardzo za pomoc.

LOGI STATYCZNE:

032: http://vaglogi.pl/log-032_WvUW4o8.html

LOGI DYNAMICZNE:

-PB

115+ 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_9GfVm.html

003+020 http://vaglogi.pl/log-003_020_9zh2ED.html

002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_bq9317.html

-LPG

002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_2t68ZQ.html

 

 

 

 

Edytowane przez Jasieek
Opublikowano

A jaki blad wyskakuje?

Na benzynie na ubogo, a na gazie mocno na bogato.

Dolot szczelny?

Swiece kiedy wymieniales? Bo troche jest spalanie stukowe.

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie paliwa, bo za duże czasy wtrysku jak na serię.

Opublikowano

Samochód mam niecały rok, a z informacji z ASO świece wymienione przy około 100 tys. kilometrów, jak i wtryskiwacze benzynowe przy 130 tys.

Błąd wyskakuje 17700.

Pompa podaje za mało paliwa, tak ? 

Jak najlepiej sprawdzić dolot powietrza czy szczelny ?

Jestem troche laik.

Planowałem zmienić świece na NGK PFR6Q

 

Opublikowano
17 minut temu, Jasieek napisał:

Pompa podaje za mało paliwa, tak ? 

Jak najlepiej sprawdzić dolot powietrza czy szczelny ?

Wpisz w wyszukiwarkę boost leak test 1.8t i wyskoczy multum filmików co, jak, z czy i do czego jeśli chodzi o szczelność dolotu. Jak pompa niedomaga to masz dłuższe czasy wtrysku i korekty sondy lecą na ubogo - podobnie jak u Ciebie. Ciśnienie paliwa do sprawdzenia manometrem pod obciążeniem (jazda jak przy robieniu logów).

Jak doprowadzisz wszystko na benzynie do ładu to potem lpg do porządnego strojenia na korekty.

Błąd masz od termostatu więc pewnie kwalifikuje się do wymiany.

Opublikowano

Będę musiał zakupić manometr :)

Niedawno wymieniałem filtr paliwa, ponieważ było słychać na starcie pompę paliwa.

 

Opublikowano
2 minuty temu, Jasieek napisał:

Niedawno wymieniałem filtr paliwa

Jaki filtr założyłeś ?

Opublikowano (edytowane)

Sprzedawca, jak dobrze pamiętam dał mi filtr firmy filtron.

Pompa już nie hałasuje.

 

A jak Turbo wyglada w logach i przepływomierz ?

W środę będę sprawdzał ciśnienie paliwa wraz z szczelnością.

Ciśnienie po odpaleniu powinno wskazywać 3.5 bar, a po obciążeniem 4 bary?

 

 

Edytowane przez Jasieek
Opublikowano

Świece wymienione,

Mam do Was pytanie czy odkręcaliscie ten zaworek w listwie pod plastikową nakrętka ?

ma ktoś fotę jak to wyglada ?

Opublikowano

Nie zagladalem jeszcze u siebie ale powinno tam byc cos w rodzaju wentyla i wykreca sie tak samo. Jaknys chcial odkrecic to radze oblozyc i przyslonic go jakimis szmatami i nacisnac ten dzyndzelek tak zeby zeszlo cisnienie i zebys nie oblal polowy auta benzynka...

Opublikowano

Widziałem taki zaworek, jego wykręca ze środka ?

przez wytryski od gazu nie mogę dojść tak specjalna końcówka.

 

Opublikowano

Wykręca się tak samo jak wentyl z koła-tylko że poleci trochę benzyny. Zakładasz wężyk na opaski + manometr-lub zestaw do sprawdzania ciśnienia. Co chciałeś sprawdzić przez wtryski od gazu??

Opublikowano

Nie mogę wlożyć końcówki do odkręcania wentyli, bo przeszkadza mi wtrysk od gazu.

Opublikowano

To może zdemontuj listwę lpg do pomiaru

Opublikowano

Będę musiał, ponieważ samochód na benzynie chodzi coraz gorzej.

Do około 2 tys. Szarpie, a potem Turbo go pcha i już lepiej przyspiesza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...