Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Spadek mocy silnika i wzrost temperatury


kazio0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... wczoraj przejechalm jakies 400 km.Po jakichs 200 km gdy chcialem wyprzedzic, samochod stracil strasznie na mocy ... nie moge przekroczyc 100 km/h tak samo z obrotami 2,5 tysiaca i nie idzie dalej... choc i do tych 2,5 jest mu badzo ciezko dojsc... prawie w tym samym czasie temperatura podskoczyła mi do 90 stopni gdy wczesniej jadac w trasie utrzymywala sie na poziomie 60-80 stopni...jak poprzednik zgasilem silnik i odczekalem jakis czas jednak nic to nie pomoglo...co to moze byc ?? zna ktos moze dobrego mechanika z okolic grudziadza?? badź czy cos moze sie stac gdybym chcial wrocic do siebie z ta usterka?? dzieki z gory za pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.... :mysli: przyczyn może być wiele, możliwe że turbo Ci padło, uszczelka pod głowicą, a płyn chłodniczy masz czy pusto?

Najlepiej podpiąć pod vaga i sprawdzić czy są błędy i zrobić pomiary, ale lepiej nie ryzykować w dłuższą trasę :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień termostat i sprawdź szczelność układu dolotowego. Potem szukaj na forum tematów związanych ze zwrotami N75, notlauf, tryb awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgasilem silnik i odczekalem jakis czas jednak nic to nie pomoglo...co to moze byc ??

pytanie tylko, w której kwestii nie pomogło zgaszenie i ponowne odpalenie :

brak mocy czy wzrost temperatury ?

jeśli brak mocy to nie wskazuje to na tryb awaryjny gdyż po ponownym uruchomieniu turbo powinno pompować prawidłowo - ale tylko do momentu ponownego przeładowania lub niedoładowania,

jeśli wzrost temperatury to tutaj żadnej nieprawidłowości się nie doszukałem, wręcz przeciwnie - wreszcie silnik załapał prawidłową temperaturę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W turbinie jest Cięgionko które lubi się zapiekać

to nie "cięgionko" się zapieka tylko kierownice powietrza

ale koledzy czy nie zauważacie jednego problemu - moc nie powraca po ponownym odpaleniu silnika, więc jaki "notlauf" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej szukałbym przyczyn w turbinie, tryb awaryjny faktycznie nie wchodzi w gre skoro po odpaleniu dalej to samo :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zrobisz logow dynamicznych VAG iem to mozemy tak sobie pisac i pisac i..... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wszystko sie wyjaśniło ... turbina jak pisałem działała prawidłowo...komputer wskazał na czujnik doładowania jednak to nie on sam był powodem problemow... do kabli dostała sie woda i jeden z nich sie oderwał... co do temperatury to sam nie wiem ... zawsze w trasie była na poziomie 70-80 C teraz cały czas ma 90 ... ile powinno byc prawidłowo??pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna stać nieruchomo na 90 st. na liczniku a na klimatroniku 88-90 st. Jeżeli tak nie jest to pewnie termostat albo czujnik temperatury do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...