xork Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Cześć, w ten piękny dzień muszę walczyć z przeciwnościami losu,złośliwością rzeczy martwych i niemieckiej technologi zaprojektowanej tak aby boleśnie zdzierać skórę z dłoni. W AJMie napinacz paska osprzętu (alternator,wspomaganie) jest typu "hydraulicznego" posiada taki siłowniczek ,osią napinacza jest taka długa śruba wchodząca w podstawe/platformę dla alternatora i wiatraka i pompy wsp, któa jest przykręcona do bloku silnika. Ta p...zła śruba złamałą się ,przez co napinacz położył się na osłonie rozrządu ale szczęśliwie właśnie się zatrzymałem pod garażem więc dramatu nie było. Złamała się jakieś 7 mm w otworze i teraz pytanie do was: Jak głęboko ona wchodzi / czy ten otwór jest gwintowany/na jakim odcinku? ,czy może z drugiej strony jest jakaś nakrętka lub coś podobnego . Najlepszy sposób na wydobycie pozostałej części wg. was to? wiercić? czy zwalać cały osprzęt? Pomóżcie, bo świerzbi ręka żeby siekierą przyp...w auto które jest ze mną już 12 lat.
xork Opublikowano 21 Października 2018 Autor Opublikowano 21 Października 2018 (edytowane) poszło w trudzie i znoju ...ta konstrukcja jest źle zaprojektowana ...misja zakończona..piniondz w kieszeni Dodam jeszcze tylko : Wymieniajcie tą śrubę, napinacza nie wymieniałem od lat tylko sprawdzałem jego stan ,czyściłem/smarowałem żeby nie miał oporów (mam napinacz INNA)ale ta śruba jest bardzo długa i moim zdaniem powinna być przynajmniej grubsza, tam jest śruba klasy wytrz. 8.8 ,może jest dostępna mocniejsza 9.8 lub 10.9 ,ja wstawiłem co miałem pod ręką na klej bo przy wierceniu mogłem trochę nadwyrężyć gwint. Edytowane 23 Października 2018 przez xork
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się