sebaaa692 Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Cześć, mam u siebie podgrzewacz płynu z trzema spalonymi świecami żarowymi. Pytanie. czy jest jakaś większa różnica podczas rozgrzewania silnika gdy świece dogrzewają?
PiXX Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Nie jest to może jakaś kompletna przepaść, ale jest zauważalna różnica. Pasują świece z Golfa II 1.6D o ile dobrze kojarzę - do siebie wstawiałem z Beru. Dużą różnicę przy rozgrzewaniu silnika w zimę robi też to czy EGR jest zaślepiony czy nie
jmk Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 (edytowane) Szybciej działa ogrzewanie wnętrza i szyba nie paruje. Edytowane 21 Października 2018 przez jmk
sebaaa692 Opublikowano 23 Października 2018 Autor Opublikowano 23 Października 2018 egr mam odłączony bo strzasznie syfi kolektor dolotowy. Może się pokuszę na nowe świece
PiXX Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 co do EGRu się pod tym kątem zgadzam, aczkolwiek z drugiej strony obniża temperaturę spalin poprzez wprowadzanie do komory spalania mniejszej ilości tlenu, w jednym dieslu z okazji jego zaślepienia pękł mi kolektor wydechowy więc od tej pory wyleczyłem się z poprawiania fabryki, wolę raz na rok wyczyścić
sebaaa692 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 Ziomuś 110 AVG z zaślepionym egr można śmiało śmigać bez awarii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się