julo23 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) Mi właśnie pokapca na biało jak zimny, ale nie cały czas. Jak stane na światłach to puści dyma jak zimny, na wolnych obrotach po tym jak się zatrzymam i zejdzie z obrotów. Czasami po odpaleniu na zimnym też... ale nie zawsze. Czuć jakby niespalone paliwo. Dlatego zrobie logi, może mi koledzy ocenicie ? Tylko jeszcze nawet nie wiem jak i gdzie bo dopiero kurier mi VCDS przyniósł. Edytowane 2 Listopada 2018 przez julo23
djzaq Opublikowano 2 Listopada 2018 Autor Opublikowano 2 Listopada 2018 19 godzin temu, SotoM napisał: W pompie vacum wymienia się uszczelniacz oski on jest winowajcą gdy olej trafia do paliwa Jeśli chodzi o pompowtryski tam nie znajdziesz podkładek ich tam nie ma I nigdy nie było, jedynie się zmienia 2a oringi i sruby montażowe robi sie to w przypadku kopcenia na siwo gdzie dym ewidetnie śmierdzi nie spalonym do końca paliwem. W BRD ważne jest ustawienie rozrzadu przede wszystkim ustawienie walka wydechowego względem ssacego. Czyli myślisz że pierw od czego najlepiej zacząć..? Uszczelkę pompy? I to powinno poprawić kolor paliwa? Tylko czy np pompa moze też być problemem tego porannego opalania? Czy to już oringi i np poprawa ustawienia kąta wtrysków? Pytałem teraz mojego gościa z warsztatu to wymiana oringow i śrub 250-300zl on mówi że zawozi też pompki do serwisu i za 150zl płukaja i sprawdzają ich stan. I wtedy wiadomo co siedzi.. A tak wygląda moje opalanie rano. Może to wina rozrusznika?
SotoM Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Teraz to jak na dloni Identycznie odpala jak 2.5tdi pd r5 w vw t5. Rozrusznik poszedl do zrobienia. Powiem Ci że moja była podobnie paliła w chłodne dni Ale niestety już nie doczekała się regeneraci rozrusznika... 1
djzaq Opublikowano 2 Listopada 2018 Autor Opublikowano 2 Listopada 2018 To chyba nie tragedia.. ? A rzuć okiem na bipy takie mają być? Nic się nie zmieniają.. Dziwne jakieś jak czytam na forach podają o jakiś 60 do 100 a u mnie 0.22
SotoM Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Tragedii nie ma wogle...Jest pieknie... 1
TomekTdi Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 W dniu 2018-11-02 o 13:35, Dev napisał: kpl uszczelek na 1pdek - 93zł victor reinz sruby 12zł sztuka Panowie a czy kpl uszczelek na PD trzeba wymienić przy każdym wyjęciu i włożeniu PD ? Mam wszystkie nowe uszczelki założone około miesiąca temu w zasadzie bez przebiegu a teraz głowicę do wymiany, Czy mogę zastosować te uszczelki, czy czeka mnie ponownie 400zł kosztu ?
SotoM Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 kiedys jak mi motor kleknał byłem po akcji Audi PPD i ja u siebie montowałem ponownie PPD jak robiłem silnik.
julo23 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 A gdzie kupujecie te uszczelnienia do PPD ? Potrzebuje jedno wymienić. Znaczy na jedną pompke
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 4 minuty temu, julo23 napisał: A gdzie kupujecie te uszczelnienia do PPD ? Potrzebuje jedno wymienić. Znaczy na jedną pompke Robi się od razu wszystkie
julo23 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 właśnie ja mam niby zrobione, a nadal jest jakby lała jedna. Może błąd montażu
SotoM Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 8 godzin temu, julo23 napisał: A gdzie kupujecie te uszczelnienia do PPD ? Potrzebuje jedno wymienić. Znaczy na jedną pompke InterCars Zestaw elring
mass143 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Wiecie co, po wymianie vacum na nową i przejechaniu ~ 8 tyś km paliwo w filtrze jednak nie jest już brudne ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się