Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kupiłem tłumik końcowy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

Kupiłem cały tłumik końcowy ponieważ samej "fajki" do diesl'a nie mogłem nigdzie znaleźć, a rurki jak większość wie mi się urwały jakiś czas temu w zaspie....

W związku z tym mam pytanko:

Czy ciężko jest taki tłumik samemu zamontować czy raczej dam radę? Nie mam jakichś specjalistycznych narzędzi, dostęp do kanału mam..... chodzi mi o to czy dam radę stary odmontować i czy nowy dam radę zamonotwać (spawać tam chyba nic nie trzeba prawda?)

Pozdrawiam :twisted: :twisted:

Opublikowano
Kupiłem cały tłumik końcowy ponieważ samej "fajki" do diesl'a nie mogłem nigdzie znaleźć, a rurki jak większość wie mi się urwały jakiś czas temu w zaspie....

W związku z tym mam pytanko:

Czy ciężko jest taki tłumik samemu zamontować czy raczej dam radę? Nie mam jakichś specjalistycznych narzędzi, dostęp do kanału mam..... chodzi mi o to czy dam radę stary odmontować i czy nowy dam radę zamonotwać (spawać tam chyba nic nie trzeba prawda?)

Pozdrawiam :twisted: :twisted:

jezeli dasz rade odkrecic śruby na łaczeniu to nie powinienes miec problemów z wymiana .......

Opublikowano
Kupiłem cały tłumik końcowy ponieważ samej "fajki" do diesl'a nie mogłem nigdzie znaleźć, a rurki jak większość wie mi się urwały jakiś czas temu w zaspie....

W związku z tym mam pytanko:

Czy ciężko jest taki tłumik samemu zamontować czy raczej dam radę? Nie mam jakichś specjalistycznych narzędzi, dostęp do kanału mam..... chodzi mi o to czy dam radę stary odmontować i czy nowy dam radę zamonotwać (spawać tam chyba nic nie trzeba prawda?)

Pozdrawiam :twisted: :twisted:

jezeli dasz rade odkrecic śruby na łaczeniu to nie powinienes miec problemów z wymiana .......

wydaje mi sie ze jak nie jest dedykowany do tego modelu i motoru to niebędzie tak łatwo ja za każdym razem musiałem coś przespawywac :biggrin:

Opublikowano
Kupiłem cały tłumik końcowy ponieważ samej "fajki" do diesl'a nie mogłem nigdzie znaleźć, a rurki jak większość wie mi się urwały jakiś czas temu w zaspie....

W związku z tym mam pytanko:

Czy ciężko jest taki tłumik samemu zamontować czy raczej dam radę? Nie mam jakichś specjalistycznych narzędzi, dostęp do kanału mam..... chodzi mi o to czy dam radę stary odmontować i czy nowy dam radę zamonotwać (spawać tam chyba nic nie trzeba prawda?)

Pozdrawiam :twisted: :twisted:

jezeli dasz rade odkrecic śruby na łaczeniu to nie powinienes miec problemów z wymiana .......

wydaje mi sie ze jak nie jest dedykowany do tego modelu i motoru to niebędzie tak łatwo ja za każdym razem musiałem coś przespawywac :biggrin:

zakładam ze kupił ori w ASO .... :twisted:

Opublikowano
zakładam ze kupił ori w ASO ....

to da rade bez większego problemu

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

To nie jest niestety ORI z ASO, ale umówiłem się z gościem że jak coś nie spasi to zwrot.... wtedy zostaje ori z ASO. Czyli raczej spawanko mówicie ?? Hmmm to może jednak pogadam z mechaniorem bo nie mam odpowiedniego sprzętu.....

Opublikowano

Masz kanał to połowa sukcesu. Najczęściej potrzebnymi narzędziami sa młotek i przecinak :twisted:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

Może się uda, chyba spróbuję...... co mi szkodzi

Opublikowano

bez majzla i młota to nie robota.Dodam jeszcze ze pasta uszczelniajaca tez jest wskazana do montazu :twisted:

Opublikowano
bez majzla i młota to nie robota.Dodam jeszcze ze pasta uszczelniajaca tez jest wskazana do montazu :twisted:

pasta jest niezbędna :biggrin:

Opublikowano

jezeli dasz rade odkrecic śruby na łaczeniu to nie powinienes miec problemów z wymiana .......

Jeśli wszystko jest jeszcze oryginalne to nie ma łączenia między środkowym a końcowym. Trzeba przeciąć rurę w odpowiedniej odległości. :wink:

A co do pasty. W moim A80 ABK pasta nie zdaje egzaminu. Po prostu ją zawsze wytrzęsie. Skręciłem na samej złączce i jest ciszej niż było z pastą.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Jesli jest ori. to tak jak napisal szogun0, nie ma laczenia takze bedziesz musial obciac a potem jedno z drugim polaczysz cybantem i po sprawie :wink:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

po sprawie, pomógł mi kumpel trochę bardziej obeznany ode mnie

1) Namierzyć gdzie

2) Przeciąć rurę

3) "Rozciągnąć" tą nową (wbijaliśmy taki stalowy cylinderek o podobnej średnicy)

4) "Włożyć" młotkiem nową

5) Umocować na te kawałki drutu

Nic tam nie uszczelnialiśmy - bo nie mieliśmy czym.....

Odpalenie, przegazówki, i chyba wszystko OK - nigdzie nie dymi (poza rurkami oszywiście)

Nareszcie normalna, poczciwa fajeczka.....

PS: roboty na kilka godzin dla takich zdolnych mechaników jak ja i mój kumpel (szukanie przecinaków, cylinderków, myślenie, próby wbicia wybiciua itp - ale następnym razem będzie godzinka....)

Opublikowano

No to gratulacje udanego zabiegu

Nie taka straszna robota przy autku a ile przyjemności

Opublikowano
po sprawie, pomógł mi kumpel trochę bardziej obeznany ode mnie

1) Namierzyć gdzie

2) Przeciąć rurę

3) "Rozciągnąć" tą nową (wbijaliśmy taki stalowy cylinderek o podobnej średnicy)

4) "Włożyć" młotkiem nową

5) Umocować na te kawałki drutu

Nic tam nie uszczelnialiśmy - bo nie mieliśmy czym.....

Odpalenie, przegazówki, i chyba wszystko OK - nigdzie nie dymi (poza rurkami oszywiście)

Nareszcie normalna, poczciwa fajeczka.....

PS: roboty na kilka godzin dla takich zdolnych mechaników jak ja i mój kumpel (szukanie przecinaków, cylinderków, myślenie, próby wbicia wybiciua itp - ale następnym razem będzie godzinka....)

Za 20 zeta kupuje się złączkę w postaci rury nakładanej na te, które chce się połączyć i nie trzeba kombinować z cylinderkami :wink:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

Nakładka powiadasz..... dobrze wiedzieć..... na przyszły raz zastposuję :)

Opublikowano

Najlepszym rozwiazaniem jest cybant ktory polaczy Ci jedna rurke z druga a nie bawisz sie w jakies cylinderki :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...