Gość MorgothDBMA Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Kupiłem cały tłumik końcowy ponieważ samej "fajki" do diesl'a nie mogłem nigdzie znaleźć, a rurki jak większość wie mi się urwały jakiś czas temu w zaspie.... W związku z tym mam pytanko: Czy ciężko jest taki tłumik samemu zamontować czy raczej dam radę? Nie mam jakichś specjalistycznych narzędzi, dostęp do kanału mam..... chodzi mi o to czy dam radę stary odmontować i czy nowy dam radę zamonotwać (spawać tam chyba nic nie trzeba prawda?) Pozdrawiam :twisted: :twisted:
spanky Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Kupiłem cały tłumik końcowy ponieważ samej "fajki" do diesl'a nie mogłem nigdzie znaleźć, a rurki jak większość wie mi się urwały jakiś czas temu w zaspie....W związku z tym mam pytanko: Czy ciężko jest taki tłumik samemu zamontować czy raczej dam radę? Nie mam jakichś specjalistycznych narzędzi, dostęp do kanału mam..... chodzi mi o to czy dam radę stary odmontować i czy nowy dam radę zamonotwać (spawać tam chyba nic nie trzeba prawda?) Pozdrawiam :twisted: :twisted: jezeli dasz rade odkrecic śruby na łaczeniu to nie powinienes miec problemów z wymiana .......
Gość Iceman Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Kupiłem cały tłumik końcowy ponieważ samej "fajki" do diesl'a nie mogłem nigdzie znaleźć, a rurki jak większość wie mi się urwały jakiś czas temu w zaspie....W związku z tym mam pytanko: Czy ciężko jest taki tłumik samemu zamontować czy raczej dam radę? Nie mam jakichś specjalistycznych narzędzi, dostęp do kanału mam..... chodzi mi o to czy dam radę stary odmontować i czy nowy dam radę zamonotwać (spawać tam chyba nic nie trzeba prawda?) Pozdrawiam :twisted: :twisted: jezeli dasz rade odkrecic śruby na łaczeniu to nie powinienes miec problemów z wymiana ....... wydaje mi sie ze jak nie jest dedykowany do tego modelu i motoru to niebędzie tak łatwo ja za każdym razem musiałem coś przespawywac :biggrin:
spanky Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Kupiłem cały tłumik końcowy ponieważ samej "fajki" do diesl'a nie mogłem nigdzie znaleźć, a rurki jak większość wie mi się urwały jakiś czas temu w zaspie....W związku z tym mam pytanko: Czy ciężko jest taki tłumik samemu zamontować czy raczej dam radę? Nie mam jakichś specjalistycznych narzędzi, dostęp do kanału mam..... chodzi mi o to czy dam radę stary odmontować i czy nowy dam radę zamonotwać (spawać tam chyba nic nie trzeba prawda?) Pozdrawiam :twisted: :twisted: jezeli dasz rade odkrecic śruby na łaczeniu to nie powinienes miec problemów z wymiana ....... wydaje mi sie ze jak nie jest dedykowany do tego modelu i motoru to niebędzie tak łatwo ja za każdym razem musiałem coś przespawywac :biggrin: zakładam ze kupił ori w ASO .... :twisted:
Gość Iceman Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 zakładam ze kupił ori w ASO .... to da rade bez większego problemu
Gość MorgothDBMA Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 To nie jest niestety ORI z ASO, ale umówiłem się z gościem że jak coś nie spasi to zwrot.... wtedy zostaje ori z ASO. Czyli raczej spawanko mówicie ?? Hmmm to może jednak pogadam z mechaniorem bo nie mam odpowiedniego sprzętu.....
Gość spedyt Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Masz kanał to połowa sukcesu. Najczęściej potrzebnymi narzędziami sa młotek i przecinak :twisted:
Gość MorgothDBMA Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Może się uda, chyba spróbuję...... co mi szkodzi
Wihajster Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 bez majzla i młota to nie robota.Dodam jeszcze ze pasta uszczelniajaca tez jest wskazana do montazu :twisted:
Gość Iceman Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 bez majzla i młota to nie robota.Dodam jeszcze ze pasta uszczelniajaca tez jest wskazana do montazu :twisted: pasta jest niezbędna :biggrin:
szogun0 Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 jezeli dasz rade odkrecic śruby na łaczeniu to nie powinienes miec problemów z wymiana ....... Jeśli wszystko jest jeszcze oryginalne to nie ma łączenia między środkowym a końcowym. Trzeba przeciąć rurę w odpowiedniej odległości. A co do pasty. W moim A80 ABK pasta nie zdaje egzaminu. Po prostu ją zawsze wytrzęsie. Skręciłem na samej złączce i jest ciszej niż było z pastą. Pozdrawiam.
Szewczenko7 Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Jesli jest ori. to tak jak napisal szogun0, nie ma laczenia takze bedziesz musial obciac a potem jedno z drugim polaczysz cybantem i po sprawie
Gość MorgothDBMA Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 po sprawie, pomógł mi kumpel trochę bardziej obeznany ode mnie 1) Namierzyć gdzie 2) Przeciąć rurę 3) "Rozciągnąć" tą nową (wbijaliśmy taki stalowy cylinderek o podobnej średnicy) 4) "Włożyć" młotkiem nową 5) Umocować na te kawałki drutu Nic tam nie uszczelnialiśmy - bo nie mieliśmy czym..... Odpalenie, przegazówki, i chyba wszystko OK - nigdzie nie dymi (poza rurkami oszywiście) Nareszcie normalna, poczciwa fajeczka..... PS: roboty na kilka godzin dla takich zdolnych mechaników jak ja i mój kumpel (szukanie przecinaków, cylinderków, myślenie, próby wbicia wybiciua itp - ale następnym razem będzie godzinka....)
Gość spedyt Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 No to gratulacje udanego zabiegu Nie taka straszna robota przy autku a ile przyjemności
szogun0 Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 po sprawie, pomógł mi kumpel trochę bardziej obeznany ode mnie1) Namierzyć gdzie 2) Przeciąć rurę 3) "Rozciągnąć" tą nową (wbijaliśmy taki stalowy cylinderek o podobnej średnicy) 4) "Włożyć" młotkiem nową 5) Umocować na te kawałki drutu Nic tam nie uszczelnialiśmy - bo nie mieliśmy czym..... Odpalenie, przegazówki, i chyba wszystko OK - nigdzie nie dymi (poza rurkami oszywiście) Nareszcie normalna, poczciwa fajeczka..... PS: roboty na kilka godzin dla takich zdolnych mechaników jak ja i mój kumpel (szukanie przecinaków, cylinderków, myślenie, próby wbicia wybiciua itp - ale następnym razem będzie godzinka....) Za 20 zeta kupuje się złączkę w postaci rury nakładanej na te, które chce się połączyć i nie trzeba kombinować z cylinderkami
Gość MorgothDBMA Opublikowano 20 Marca 2007 Opublikowano 20 Marca 2007 Nakładka powiadasz..... dobrze wiedzieć..... na przyszły raz zastposuję
Szewczenko7 Opublikowano 20 Marca 2007 Opublikowano 20 Marca 2007 Najlepszym rozwiazaniem jest cybant ktory polaczy Ci jedna rurke z druga a nie bawisz sie w jakies cylinderki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się