moras22 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Witam, mam dylemat nad silnikiem który chce założyć, kusi mnie 4.2 v8 wolnossaka wsadzic ale tez kusi mnie 2.7 biturbo z a6 c5... Panowie doradzicie mi ? Nie chce zeby później było " kur*%a mogłem wybrać tamten".. Czekam na podpowiedzi
wesz82 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Jak masz kase pakuj 2.7. Z czasem mozesz zalowac ze za malo koni w 4.2 a 2.7 jest bardziej rozwojowa.
moras22 Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 W dniu 8.11.2018 o 17:10, wesz82 napisał: Jak masz kase pakuj 2.7. Z czasem mozesz zalowac ze za malo koni w 4.2 a 2.7 jest bardziej rozwojowa. jak turbo padnie i trza bedzie silnik wyciagac to tez moge zaczac zalowac hehe dobra dzieki.. zobaczymy w przyszlym roku co wyniknie
mirek31071977 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 A po kiego?Twój APU padł,czy po prostu masz taki kaprys?Dobrze wiesz,że to wszystko kosztuje,a w takim wiekowym aucie według mnie się mijają z celem takie inwestycje,Władujesz worek siana,a potem będziesz chciał dostać jakąś sensowną kasę przy sprzedaży i może miesiącami czekanie na kupca,który to doceni.Jak już,coś chcesz zmieniać koniecznie,to poszukaj sobie nowego auta.W twoim przypadku C5 z 2,7 ,albo 4,2.Ale to tylko mój punkt widzenia.Twoja kasa i decyzja. 1
moras22 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) W dniu 18.11.2018 o 21:53, mirek31071977 napisał: A po kiego?Twój APU padł,czy po prostu masz taki kaprys?Dobrze wiesz,że to wszystko kosztuje,a w takim wiekowym aucie według mnie się mijają z celem takie inwestycje,Władujesz worek siana,a potem będziesz chciał dostać jakąś sensowną kasę przy sprzedaży i może miesiącami czekanie na kupca,który to doceni.Jak już,coś chcesz zmieniać koniecznie,to poszukaj sobie nowego auta.W twoim przypadku C5 z 2,7 ,albo 4,2.Ale to tylko mój punkt widzenia.Twoja kasa i decyzja. Dlatego, ze sedan s4 b5 kosztuje najtańszy +35 tys. Wrzucić 13tys i ma sie auto warte 40 tys. jeśli dobrze wygląda wizualnie i jest technicznie sprawne. A nawet i więcej gdyby się zmodziło osprzęt na większy. Nie ma opcji zadne a6 c**je muje Tylko b5, ewentualnie a5 czego koszt trzeba liczyc 30-40 tys. lub inne modele z s lub rs. A czy ktos to doceni czy nie to ja nie dbam o to, robie auto dla siebie i nie bede go na pewno sprzedawał chyba, że zycie mnie do tego zmusi. I mam silnik AQD, nie zmieniony w profilu, bo wcześniej miałem 1.8T APU Edytowane 1 Grudnia 2018 przez moras22
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się