Kamilo92 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Witam mam pewien problem pojawia mi się w mojej a4 b6 1.8 t kontrolka silnika po odpięciu akumulatora zaś gaśnie i spokój na 100/200 km podłączyłem pod komputer i takie bledy mi pokazał jak na zdjęciach . Mam pytanie od czego to może być od sondy czy i od sondy i kata co najlepiej zrobić żeby nie wymieniać niepotrzebnych części ?
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Błąd od kata może być też przez źle wystrojone lpg.
matisstz Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Katalizator do sprawdzenia,wymianny może już się kończyć o czym informuje Cię ta kontrolka
Kamilo92 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Opublikowano 11 Listopada 2018 Od LPG to raczej nie może być bo ta kontrolka mi się świeciła przed założeniem LPG . A może wiecie jak sprawdzić kata jak robiłem turbo to kata też se wyciągałem i środek w nim jest biały pytałem się jednego mechanika i powiedział jak jest biały to jest jeszcze dobry . Co myślicie żeby wsadzić strumienie ? Albo tego dp ?
Kamilo92 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Opublikowano 11 Listopada 2018 Aaa i się zapala i jak jeżdżę na gazie i na Benie auto nie szarpie ani nie faluje na obrotach spalanie też mi się wydaje normalne
Kamilo92 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Opublikowano 11 Listopada 2018 Aha i jeszcze jeden błąd
przem8 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Zrób logi dynamiczne to będzie dużo rzeczy widać. Tak to wróżenie z fusów, a logi to podstawa do jakiejś diagnostyki... Przy wywaleniu kata możesz zostawić samą puchę ale tak czy siak drugą sondę najlepiej wyłączyć u tunera w ecu, bo będzie walić błędem, a emulatory nie zawsze się sprawdzają. Tak na marginesie to gaz powinno się zakładać do w pełni sprawnego auta, bo potem są cyrki ale co tam...
Kamilo92 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Opublikowano 11 Listopada 2018 No niby nie powinno ale tak jak pisałem wcześniej nic się nie dzieje ani na gazie ani na benzynie a gaz musiałem założyć bo na benzynę bym ino robił tyle żre a że jestem typem energicznej jazdy to domysł sobie ile może zjeść tego paliwa ... Powiedz mi jak te logi zrobić żeby wyszły dobrze bo nie ukrywam że nie robiłem tego nigdy?? . Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi ?
przem8 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Jak masz kabel i vag/vcds to w blokach pomiarowych wybierasz kanały parami 2+33, 3+20 i 115+118. 3 bieg od 1,5 tys do odcinki, kasujesz przed logami błędy, wrzucasz na vaglogi.pl, a tu wklejasz linki. Są filmiki i instrukcje szeroko opisane na forum i youtubie
Kamilo92 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Opublikowano 11 Listopada 2018 Ok spróbuje jutro je zrobić jak coś to je dodam jutro ?
Kykv Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Kat umarł. Najlepiej wyprogramować drugą sondę.
Kamilo92 Opublikowano 30 Listopada 2018 Autor Opublikowano 30 Listopada 2018 Witam po dłuższej przerwie odnośnie tych nieszczęsnych sond w audi tak zdecydowałem się jednak na zakup nowej sondy i tak błędów nie ma tych co były ale zaś wystąpił kolejny jeden błąd PO130 sonda 1 - uszkodzenie panowie co to zaś może być bo naprawdę mam dość już tego auta jakaś paranoja nowa sonda za 350 zł firmy NTK (NGK) która nie działa ? Dodam że wszystkie parametry pokazują na wartości w normie jak sprawdzałem komputerem nie kopci nie szarpie chodzi równo nic się nie dzieje tylko ten nieszczęsny zaś kod usterki proszę o poradę może ktoś już to przerabiał pozdrawiam
przem8 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) Którą sondę wymieniłeś, przed czy za katem? Logi by coś pomogły w diagnozie ale widać, że chyba ciężko z tym będzie ? Było kupić z boscha jeśli już Z tych błedów co wklejałeś to wynika, że masz problem z pierwszą sondą i katem Edytowane 30 Listopada 2018 przez przem8 1
Kamilo92 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 No właśnie nie mam jak zrobić tych logów mogę ino pojedyncze zrobić i to w sumie telefonem nagrac lub zrobić zdjęcia a ze sonda mam problem z 1 przed katem i właśnie chyba ja zwrócę jak mi przyjmą bo ta mi się coś nie podoba i wezmę ta z Boscha zobaczę jak na niej bd. I napiszę co i jak .
Kamilo92 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2018 Witam a więc tak zmieniłem na sondę z Boscha no i d*pa dalej kody P1103 za niski sygnał wyjściowy jak narazie jeden błąd wyskoczył właśnie ten i już mnie szlak trafia bo nie mam pojęcia co to może być ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się