Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX LOGI DO OCENY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dodam, że zaczynałem na lpg i w okolicach 4-6k obrotów auto jakby minimalnie podszarpywało za pierwszym razem i zaczął migać check. przy każdym kolejnym logu ustępowało podszarpywanie a check już nie migał. 

 

Dynamiczne:

LPG:

http://vaglogi.pl/log-032_002_2hOgEJ.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_0Q94mH.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_N1pJi0.html
PB:

http://vaglogi.pl/log-002_033_QKj1Ha.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_8nGHA.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_64TcMQ4.html

Statyczne:


PB:

http://vaglogi.pl/log-032_2afrI.html
LPG:

http://vaglogi.pl/log-032_0OD78s.html

Opublikowano

Auto masz po programie a przeplyw jak dla serii i to bfb. Do tego turbo nie trzyma zadanego wysokiego cisnienia wiec program raczej kiepski.

Opublikowano

rozumiem, to coś z przepływką i turbo? czy wystarczy wgrać serię?

Opublikowano

Sprobuj najpierw podmienic przeplywke na sprawnego boscha i ponowic logi.

Opublikowano

Logi po jakimś czasie znalazłem czas. :D Nowy rok, nowe logi :P
w tym czasie wpadła seria, przeczyszczona przepływka, nowe świece i cewki. 

statyczne:

pb http://vaglogi.pl/log-032_84r7f.html

lpg http://vaglogi.pl/log-032_3mElTLp.html

Dynamiczne:

pb

http://vaglogi.pl/log-003_020_3A2jCe.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_2zNlSP.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_S6xTvIR.html

lpg

http://vaglogi.pl/log-002_033_5QaDUa.html

 

czuć, że auto czegoś brakuje. Do tego po logach wyskoczył błąd boost preasure sensor, niestety nie zrobiłem screena i nie pamiętam kodu. 

Opublikowano

Turbo niedoładowuje, zrób loga 118 z odpieta wtyczka n75, do tego możesz podmienić n75 jak masz inny. Nie pomyliłeś logów pb z lpg?

Opublikowano

w dynamicznych jest to możliwe robiłem wszystko pb +  2 33 na lpg więc mogłem pomylić. Ojciec operował laptopem a nie wziął okularów :D

Opublikowano

Jak nie ma pewności to zrób jeszcze raz 002+033 na pb, oprócz turbiny jakoś przepływka zaniża, albo gdzies dziura w dolocie jest, sprawdzałeś szczelność?

Opublikowano

odpięta wtyczka od n75 będzie miała wpływ na 2 i 33? no jeśli nie ma wpływu to bym za jednym zamachem zrobił.

Opublikowano

nie mam logów ale po odpięciu n75 auto nie chce jechać. Jedzie jak 1.6. Albo gorzej. Do tego rozebrałem tipa był cały uwalony majonezem. Do tipa dochodzą 3 węże. 1 mały i 2 duże. Jeden z dużych szedł pod auto i był zaślepiony korkiem XD? od czego on jest? Chyba się poddam z tym autem...

Opublikowano (edytowane)
53 minuty temu, Patryks25 napisał:

ie mam logów ale po odpięciu n75 auto nie chce jechać

Dziwne, że ma jechać jak ma pompować 0,3 bara wtedy. Tak się sprawdza czy sztanga od turbo jest dobrze ustawiona ale bez loga to d*pa.

Masz w ogóle zawór dv?, bo po opisie to wygląda jakby był zaślepiony.

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...