kamda89 0 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) Witam, mam taki problem że po dłuższym postoju turbo ma bradzo dużą turbo dziure. Wygląda to tak że wciskam gaz i czekam czekam czekam i dopiero po dłuższej chwili turbo zaczyna pompować. Z każdym kolejnym razem reakcja jest coraz szybsza. Po kilku razach jest już normalnie ale według mnie auto nie jedzie jak kiedyś. Auto na wyższych obrotach bardzo dymi. Dziś zrobiłem takie logi: Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_TVwVuj.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_OCuHn.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_8YYY0.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_9rz6lpF.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_54PdUb.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_1RqKFsG.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_WfjBLiT.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_9DFUR4.html Dynamiczny: Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_lobhGU6.html Grupy 003, 010, 011: http://vaglogi.pl/log-003_010_011_71UPye.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_55P5ZM.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ADN44.html Auto po kilku pierwszych próbach przechodziło w stan awaryjny, (chyba przeładowanie), później było ok. coś tu widać złego?? Edytowane 11 Listopada 2018 przez kamda89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Tak jak zauważyłeś turbo przeładowuje i to konkretnie. Do sprawdzenia wszystkie podciśnienia itp., ale najprawdopodobniej geometria do wyczyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamda89 0 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 W jaki sposób sprawdzić podciśnienia?? chodzi o wszystkie wężyki czy szczelne i n75?? jak to sprawdzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmiX1234 1 Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 14 godzin temu, kamda89 napisał: W jaki sposób sprawdzić podciśnienia?? chodzi o wszystkie wężyki czy szczelne i n75?? jak to sprawdzić?? Najlepiej wakuometrem przed i za zaworem N75, na wyjściu pompy vacuum, wszystkie przewody podciśnienia czy nie mają przetarć, pęknięć itp. Sprawdź też dźwigienkę od zmiennej geometrii czy chodzi płynnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamda89 0 Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 Jakie mają być wartości przy vacum i za n75?? rozumiem że pomiar na biegu jałowym?? Za n75 mam się wpiąć w wąż idący do gruchy a jeśli chodzi o vacum to gdzie się wpiąć??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmiX1234 1 Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) 12 godzin temu, kamda89 napisał: Jakie mają być wartości Cytat Zdrowa pompa vacum powinna generować podciśnienie -0,8 -0,9 bara, na wyjściu na gruszkę turba powinno być idealnie -0,63bar (na tyle ustawia sie sztangę turba) Z własnego doświadczenia wiem ze moze byc -0,55 i turbo będzie pracowało prawidłowo, poniżej moze nie doładowywać. 12 godzin temu, kamda89 napisał: Za n75 mam się wpiąć w wąż idący do gruchy a jeśli chodzi o vacum to gdzie się wpiąć??? do pompy jak najbliżej króćca, który z niej wychodzi. Edytowane 12 Listopada 2018 przez EmiX1234 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się