Lechu85 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Witam. Jestem po chiptuningu na 210 KM. Pojawił mi isę po dwóch dniach błąd. Podłączył majster na komputer i mówi, że to elektroniczna Pompa wspomagania układu chłodzenia. Na chiptuningu dezaktywowali mi DPF'a. Jest już wyciągnięty, ale pare dni tak jezdziłem. Mechanik, który podłączał mi teraz na komputer mówił, że pompka mogła zostać wyłaczona przez Chiptunera. Prosze o podpowiedź.
Tom A4 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Na 99% źle usunięty dpf zapewne nie zrobione manualnie tylko z automatu programem i pół tabeli dtc wywalone w kosmos. Edytowane 15 Listopada 2018 przez Tom A4
Lechu85 Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Tom A4 napisał: Na 99% źle usunięty dpf zapewne nie zrobione manualnie tylko z automatu programem i pół tabeli dtc wywalone w kosmos. Dzwonić od firmy co robi chiptuning w ramach reklamacji, żeby coś z tym zrobili? Dzisiaj firma, która zajmuje się takimi operacjami od dawna wycięła mi dpfa fizycznie. Wczesniej robiąc chipa chłop z Nysy dezaktywował dpf. Błąd pokazał się po dwóch dniach po zmodyfikowaniu mapy. Nie przez to, że jeździłem troche z nieusuniętym dpf'em? Co ważne, jak depnie się auto, śmierdzi jakimś plastikiem. Czy to się auto przegrzewa, czy pompka spalona? Edytowane 15 Listopada 2018 przez Lechu85
Tom A4 Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 Zapalił ci się błąd od dpf czy od pompki ? Jeśli usuwa się dpf programowo powinno się w tym samym czasie usunąć fizycznie. Usunięcie fizyczne dpf to żadna filozofia. Co do smrodu trudno powiedzieć może pompka jest uszkodzona lub wyłączona , lub kto wie co jeszcze. Na odległość trudno powiedzieć.
Lechu85 Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Opublikowano 16 Listopada 2018 (edytowane) 4 minuty temu, Tom A4 napisał: Zapalił ci się błąd od dpf czy od pompki ? Jeśli usuwa się dpf programowo powinno się w tym samym czasie usunąć fizycznie. Usunięcie fizyczne dpf to żadna filozofia. Co do smrodu trudno powiedzieć może pompka jest uszkodzona lub wyłączona , lub kto wie co jeszcze. Na odległość trudno powiedzieć. Zapaliła się lampa silnika. Na komputerze pojawił się błąd POMPKI WSPOMAGAJĄCEJ UKŁAD CHŁODZENIA. Tak mi wczoraj majster powiedział. Edytowane 16 Listopada 2018 przez Lechu85
Lechu85 Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Opublikowano 20 Listopada 2018 Zamówięłm pompke z allegro, mechanik mói, że wstyczki pasują, ale pompka ma w inną strone króćće obrócone ? Pompke takązmaówięłm: https://allegro.pl/elektryczna-pompa-wody-audi-a4-b8-2-0tdi-07-15-i7612392744.html W aucie jest webasto. Czy to może mieć wpływ na to? W sklepie tu na miejscu chłop szukał, podał mi numer częsci 5N0.122.093 i taki jest na aukcji. Więc dlaczego nie pasuje?
Lechu85 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2018 Witam jeszcze raz. Odświeżam temat. Mechanik odkręcił pompke podłączył ją pod prąd i mówił, że zaszeleściłą i zaczęła chodzic. wykasował podłączył, wykasował jakiś błąd klimatyzacji i znikło. dzisiaj odbieram auto, i błąd dalej sięświeci. mechanik skasował za robote 300 zł i mówi, że pompka jest ok.
Ghost_83 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Witaj. Miałem podobny problem. Prawdopodobnie mechanik wyjął nie tę pompę, która powoduje błąd, są dwie. Prawdopodobnie masz walniętą tę która odpowiada za EGR. Nie wiem za co skasował cie 300zł skoro nic nie zrobił :/ pozdrawiam 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się