przemek63a 0 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Witam Zaobserwowalem wczoraj problem z odpalaniem silnika po nocy pozostawione auto pod chmurką . Silnik kręci LECZ dłużej. Odpalił ale tak jakby na 4 cylindrach?. Dziś po podpięcie pod będę wyszlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemek63a 0 Posted November 20, 2018 Author Share Posted November 20, 2018 Czy to świece żarowe czy coś innego A jak świece to może ktoś powie gdzie są zlokalizowane 2.0 CR Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4mm3R 261 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Kolego zwracaj uwagę na pisownię, bo robisz sporo błędów i nie można zrozumieć o czym piszesz. VCDS pokazuje że jest problem z komunikacją z modułem świeć żarowych (J179). Skasuj błąd i sprawdź za dwa dni czy powrócił. Całkiem możliwe że moduł będzie do wymiany. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fineks666 0 Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 14 godzin temu, H4mm3R napisał: Kolego zwracaj uwagę na pisownię, bo robisz sporo błędów i nie można zrozumieć o czym piszesz. VCDS pokazuje że jest problem z komunikacją z modułem świeć żarowych (J179). Skasuj błąd i sprawdź za dwa dni czy powrócił. Całkiem możliwe że moduł będzie do wymiany. Dokładnie. Miałem podobny błąd z tym że wskazywał świecę 4. Była wypięta wtyczka. Wpiąłem, błędu nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemek63a 0 Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 Moduł wymieniłem i nadal jest problem . Stwierdziłem brak napięcia na fajne świece żarowych. Być może problem leży teraz po stronie czujnika temp cieczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grubychudas 0 Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 Pisząc moduł masz na myśli przekaźnik? Też mam z tym problem i u mnie także wymiana nic nie dała, bo dalej mam taki sam komunikat. Doszedłeś już może co było przyczyną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bin85 25 Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 Do sprawdzenia zasilanie na moduł, oraz połączenie z ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemek63a 0 Posted December 10, 2018 Author Share Posted December 10, 2018 Okazało się, że był spalony bezpiecznik 60V Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF76 36 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 (edited) 9 godzin temu, przemek63a napisał: Okazało się, że był spalony bezpiecznik 60V Voltowy czy Watowy??? Edited December 11, 2018 by RALF76 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bin85 25 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 Jak już to 60 A Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemek63a 0 Posted December 14, 2018 Author Share Posted December 14, 2018 A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now