KubiaK 7 Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 (edited) Siemano, Pytanie czy ktoś z Was przerabiał temat wymiany pompy w baku. Moja po mału kończy żywot i zastanawiam się czy wstawić zamiennik VDO ~ok 1000 zl (drogo jak za zwykłą OEMową pompke :/) czy szukać jakiejś customowej albo czy ktoś wstawiał jakieś pompy walbro etc i czy to wiąże się również z przeprogramowaniem sterownika czy nie koniecznie ? Wiadomo, ze OEM ma swój dedykowany sterownik więc pewnie tak łatwo nie będzie... Każde info będzie mile widziane. Pozdro Edited November 21, 2018 by KubiaK Link to comment Share on other sites More sharing options...
komoornik 18 Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 Jakie masz objawy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KubiaK 7 Posted November 22, 2018 Author Share Posted November 22, 2018 P310B - p310b low pressure fuel regulation. MIL on. na vagu na kanale 102 duty cycle pompy na wolnych obrotach 70%... zreszta czuje, ze brakuje mocy i odcina paliwa. z dnia na dzien jest coraz gorzej najpierw tylko na wysokich obrotach teraz juz sie zaczyna dlawic nawet na srednich. pewnie niedlugo padnie na amen wiec chce to ogarnac zanim w ogole auta nie odpale. brak jakichkolwiek innych objawow i bledow wiec raczej nie stawialbym na nic innego. filtr paliwa wymieniany na nowy (z dobrym cisnieniem roboczym). tak dla potomnych link: https://forums.ross-tech.com/showthread.php?1865-P310B-012555-for-Audi-A4-2-0T w ogole w tym kraju jak nie jezdzisz passatem 1.9 tdi albo oplem astra to ze wszystkim problem, w hurtowniach we Wroclawiu nikt nawet nie ma tej pompy na stanie , pozostaje albo internet albo rzezba z jakims customem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komoornik 18 Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 No ja mam podobnie, ale tylko jak mocno cisnę i to dosyć rzadko. Ale szczerze? Może zaryzykować pompę używkę - jak nie będzie lepsza to zwrócić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KubiaK 7 Posted December 12, 2018 Author Share Posted December 12, 2018 nie ma to jak samemu sobie zalozyc temat i samemu odpowiedziec tak czy siak pompe wymienilem na uzywke - auto odzyskalo wigor, bledu brak 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
komoornik 18 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Jakieś wskazówki co do wymiany? Też będę się musiał za to zabrać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
black4 197 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 (edited) Panowie, Odnośnie modow LPFP np. JHM oferuje adaptery /wkłady usprawnieniajace cisnienie pracy LPFP. Skoro do B7 mają to do B8 też powinni. Wklad jest nietani: https://jhmotorsports.com/jhm-fuel-pump-upgrade-kit-high-flow-340-lph-w-drop-in-adapter-and-hardware-for-b7-a4-rs4.html Pozdrawiam Edited December 13, 2018 by black4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KubiaK 7 Posted December 13, 2018 Author Share Posted December 13, 2018 9 godzin temu, komoornik napisał: Jakieś wskazówki co do wymiany? Też będę się musiał za to zabrać. po 1 to nic nie uszkodzic (tak wiem super rada ale jednak) po 2 dobrze ulozyc plywak, zeby sie nie zacial i nie przeklamywal no i po 3 i najwazniejsze dobrze osadzic uszczelke bo przy nastepnym tankowaniu bedziesz mial powodz pod autem - no i to wlasciwie tyle. warto miec szczypce specjalne do przewodow paliwowych bo latwo je ulamac a wymiana potem to dramat, co pierscienia zabezpieczajacego - mlotek i srubokret zalatwi sprawe aha no i pompa musi byc ulozona w odpowiedni sposob ale masz oznaczenia i chyba raczej ciezko sie pomylic , ba chyba nawet sie nie da bo inaczej nie dokrecisz pierscienia. adaptacja pompy robi sie chyba sama - a jak nie to w VCDS wchodzisz w MB kanal 103 i leci ADP RUN a potem ADP OK. tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KubiaK 7 Posted December 13, 2018 Author Share Posted December 13, 2018 Godzinę temu, black4 napisał: Panowie, Odnośnie modow LPFP np. JHM oferuje adaptery /wkłady usprawnieniajace cisnienie pracy LPFP. Skoro do B7 mają to do B8 też powinni. Wklad jest nietani: https://jhmotorsports.com/jhm-fuel-pump-upgrade-kit-high-flow-340-lph-w-drop-in-adapter-and-hardware-for-b7-a4-rs4.html Pozdrawiam widzialem to, jak celujesz w moce 500+ to spoko a tak nie widze sensu chyba, ze komus zalezy na spppporym zapasie i wydluzonym czasie pracy pompy. z ciekawostek moge dodac, ze pompa siedzaca w RS4 to ta sama co w 2.0TFSI i rozni sie tylko kontrolerem pompy, ktorego dzialanie sprowadza sie do tego, ze wyciska 7 poty z tej biednej pompy i duty cycle jest az czerwone Link to comment Share on other sites More sharing options...
black4 197 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Kuba dzięki za info odnośnie pompy lpfp z RS4. Tak mod z adapterem lpfp od JHM to już pod grube projekty ok. 400+ Jak trafisz na jakieś inne sensowne rozwiązanie prośba o info, Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hołowczyc20 10 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Inne sensowne rozwiązanie to pompa z RS6 C6,skoro ogarnia 580KM w serii to w 2.0TFSI gdyby miało być nawet 400KM ogarnie bez problemu.A o takim rozwiązaniu dowiedziałem sie od mojego tunera,bo coś takiego robi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
black4 197 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Dzięki Jarek ;D Btw. W Twoim B7 TFSI siedzi seria LPFP? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hołowczyc20 10 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 40 minut temu, black4 napisał: Btw. W Twoim B7 TFSI siedzi seria LPFP? Jeszcze seria,a jak nie będę mieć jakiegoś pomysłu na wymianę auta to pewnie wleci owa pompa z RS6 + Loba wysokiego ciśnienia + K04-064 z S3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
black4 197 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 No to grubo. Loba to już górna półka. Cenowo też. Btw. Wraz z dwoma Kolegami z A4 Klub zrobiliśmy Stage 3 w A4 B7 TFSI na hybrydach od Geremi-ego. Żeby nie robić off-top'u jakby co służę info na priv, Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
KubiaK 7 Posted December 13, 2018 Author Share Posted December 13, 2018 3 godziny temu, Hołowczyc20 napisał: Inne sensowne rozwiązanie to pompa z RS6 C6,skoro ogarnia 580KM w serii to w 2.0TFSI gdyby miało być nawet 400KM ogarnie bez problemu.A o takim rozwiązaniu dowiedziałem sie od mojego tunera,bo coś takiego robi. mowisz o przekladce plug&play bo ta pompa jest prawie identyczna jak w 2.0T (jesli chodzi o rozmiar ksztalt itp) . bo jesli tak to tunera do tego nie trzeba mi chodzilo raczej o to czy taka randomowa pierwsza lepsze pompa np walbro da sie podpiac pod taki sterownik i przeprogramowac a nie wyjac i wsadzic bo to kazdy moze zrobic... chyba trzeba zaczac samemu grzebac w tych sterownikach ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hołowczyc20 10 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 2 godziny temu, KubiaK napisał: mowisz o przekladce plug&play bo ta pompa jest prawie identyczna jak w 2.0T (jesli chodzi o rozmiar ksztalt itp) . bo jesli tak to tunera do tego nie trzeba mi chodzilo raczej o to czy taka randomowa pierwsza lepsze pompa np walbro da sie podpiac pod taki sterownik i przeprogramowac a nie wyjac i wsadzic bo to kazdy moze zrobic... chyba trzeba zaczac samemu grzebac w tych sterownikach ... Z tego co mówił tuner to nie do końca jest tak plug&play,jeśli ktoś ma ochotę i wie jak się zabrać za to można się bawić w jakieś customy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now