Jump to content
IGNORED

K04-064tfsi w 1.8t


Adamek4119
 Share

Recommended Posts

Witam  mam seryjny  silnik  1.8t(bex) quattro mam zamiar montować  turbine  od 2.0tfsi (k04-064). 

Mam parę pytań

Ile wyjdzie  mniej  więcej  koni  na samej turbine k04-064 + wtryski + dp na oryginalnym  dolocie i ile sprzęgło  wytrzyma?

Na ile pozwoli  przepływomierz ?

I jak z układem  korbowo  tłokowym?

Od jakich  obrotów  ta turbina  zaczyna  ładować?

Jak ktoś ma taki  zestaw  to czekam  na fotki.

Szukam też adaptera  do tej turbiny  (takiej  grubej  sztaby) nie interesuje  mnie  ten adapter https://allegro.pl/adapter-konwersja-1-8-turbo-pod-k04-064-2-0-tfsi-i7689903595.html

I ogólnie  to chcę z seryjnego BEX zrobić jakieś  270km+ co muszę  wymienić 

 

 

Edited by Adamek4119
Link to comment
Share on other sites

Na oryginalnym dolocie? O czym Ty gadasz...

Do k04-064 w 1.8t potrzebujesz:

Turbo (jasna sprawa)

Adapter

Customowe przewody woda i olej

Custom dp (taki pod k03s nie bedzie pasowal)

Custom tip

Przeplywka 3'' (seria moze z 270km uciagnie)

Pompa paliwa np walbro 255

Wtryski optymalnie 525cc

Caly wydech

Sprzeglo awx (seria skonczy sie moze na 350nm)

Przydaloby sie tez hamulce tak z 345/300 zeby to jakos zatrzymac

Z 15k musisz liczyc za wszystko, na tej turbinie mozesz osiagnac maksa bez kucia, czyli jakies 320km / 400 nm

 

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz tylko 270 km to wystarczy dobra hybryda, np od Geremiego.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

22 minuty temu, bartez90 napisał:

Na oryginalnym dolocie? O czym Ty gadasz...

Do k04-064 w 1.8t potrzebujesz:

Turbo (jasna sprawa)

Adapter

Customowe przewody woda i olej

Custom dp (taki pod k03s nie bedzie pasowal)

Custom tip

Przeplywka 3'' (seria moze z 270km uciagnie)

Pompa paliwa np walbro 255

Wtryski optymalnie 525cc

Caly wydech

Sprzeglo awx (seria skonczy sie moze na 350nm)

Przydaloby sie tez hamulce tak z 345/300 zeby to jakos zatrzymac

Z 15k musisz liczyc za wszystko, na tej turbinie mozesz osiagnac maksa bez kucia, czyli jakies 320km / 400 nm

 

Habel  już mam 345/300 teraz  moc 

Oryginalne intercooler da radę  czy też do wymiany?

Edited by Adamek4119
Link to comment
Share on other sites

No to hebel masz odpowiedni. Wiedzialem ze o czyms zapomnialem:-)

Tak, fmic potrzebny jakis 230 optymalnie. Dsmic nie ogarnie takich mocy.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, bartez90 napisał:

No to hebel masz odpowiedni. Wiedzialem ze o czyms zapomnialem:-)

Tak, fmic potrzebny jakis 230 optymalnie. Dsmic nie ogarnie takich mocy.

Od groma roboty mnie czeka  7k starczy  na same części  ? Turbo mam za 3.8k  nowe z intercars 

Link to comment
Share on other sites

W sensie 7k bez turbo?

Pozostale czesci mysle ze w 7-8k ogarniesz.

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, bartez90 napisał:

W sensie 7k bez turbo?

Pozostale czesci mysle ze w 7-8k

To chyba  projekt  narazie  zamknięty:(

Myślałem  że taniej  będzie  

Link to comment
Share on other sites

jak wszystko igiełka to około 230 km ale bym na to nie liczył myślę że max wyjdzie 220 km

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, hopek03 napisał:

jak wszystko igiełka to około 230 km ale bym na to nie liczył myślę że max wyjdzie 220 km

A ile Nm?

Link to comment
Share on other sites

320nm, optymistycznie 330nm.

Szkoda ze wczesniej nie zapytales bo szkoda bylo k04-064 kupowac majac 7k do wydania.

Za 7k moglbys fajne 250/260 km zrobic.

Edited by bartez90
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Adamek4119 napisał:

A ile Nm?

300 - 320

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, bartez90 napisał:

320nm, optymistycznie 330nm.

Szkoda ze wczesniej nie zapytales bo szkoda bylo k04-064 kupowac majac 7k do wydania.

Za 7k moglbys fajne 250/260 km zrobic.

Pieniądze  nie wsztko bo wile  rzeczy  sam bym zrobił  np wydech  z kwasu  tylko  ilość  pracy  mnie przerosła  :)

Wymianie  kata na dp  + wtryski  i narazie  będę  tak jeździł :(

Link to comment
Share on other sites

Zawsze mozesz oddac auto np do Gregora i ogarnie Ci wszystko po kolei. Roboty duzo bo ponad 300km z 1.8t nie zrobi sie od tak, tylko trzeba sie naglowic. Szczegolnie gdy wklada sie turbo co nie jest w pelni p&p, a o takich rozmawiamy.

Link to comment
Share on other sites

Jak myslisz do ilu km moze zostac ori wydech i kolektor ? 250-260 ? Na dp 2.75

Edited by tokarz144
Link to comment
Share on other sites

Widzialem sporo projektow na ori wydechu z dp i ori kolektorze na 260 km. To taki rozsadny maks raczej.

Link to comment
Share on other sites

wbrew pozorom montarz k04 064 nie jest taki skomplikowany głównie to bariera psychologiczna no i koszty ale warto

Link to comment
Share on other sites

W dniu 26.11.2018 o 20:51, bartez90 napisał:

320nm, optymistycznie 330nm.

Szkoda ze wczesniej nie zapytales bo szkoda bylo k04-064 kupowac majac 7k do wydania.

Za 7k moglbys fajne 250/260 km zrobic.

Pieniądze  nie wsztko bo wile  rzeczy  sam bym zrobił  np wydech  z kwasu  tylko  ilość  pracy  mnie przerosła  :)

Wymianie  kata na dp  + wtryski  i narazie  będę  tak jeździł :(

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj  właśnie  oddałem  nowe  turbo  bo cala  reszta  mnie przerosła  :( mozmoże  innym razem się uda:)

Link to comment
Share on other sites

kolego nie poddawaj się trochę samozaparcia ?

Link to comment
Share on other sites

Posluchaj barteza zrób hybryde wlozysz p&p wtryski zmienic 15 min roboty dp 20 min tipa 20 min . Wrzucisz fmica zlecisz komus zrobienie dolotu to tego bo szkoda twoich nerwow . I na chipsa zrobisz 260km i bedziesz mial za swiat na wszystko wystarczy jeszcze w q to wiekszosc na ulicach objedziesz a silnik bedzie na bezpiecznej mocy i jak jest zdrowy zrobisz jeszcze wiele wiele km. A uwierz odczujesz 70km wiecej i 120nm i to bardzo . I sie zmiescisz w 7k . Wolalbym zaplacic za 70 koni 6-7 tys niz za 100 15tys :) sprzeglo jak zdrowe tez Ci to.uciagnie . wszystko tu wyczytasz. A ponad 300  i tak musisz otwierac slupek i kuc i glowice robic bo to juz cykajaca bomba pare butow i Ci korba moze wyjsc z boku. Jakby mi sie motor nie rozlecial i musze 7k dolozyc To juz bym latal na hybrydce do tego w audi sprzeglo prosi o wymiane ale mysle ze na wiosne to zrealizuje :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Adamek4119 napisał:

Wymianie  kata na dp  + wtryski  i narazie  będę  tak jeździł :(

Mam wtryski od 1.8t BAM, i w sumie tak sobie leżą czekając aż zabiorę się za robienie silnika... czy mogę wrzucić same wtryski bez korekty softu? Sterownik nie wywali błędu? 

Powodzenia w walce z twoim 1.8t

Edited by MamDwieDychyNaWache
Link to comment
Share on other sites

Bartez90 i tokarz144 dobrze mówią fajnie podsumował tokarz144 ilość koni na zł. Sam miałem pomysł zakładać k04 064 ale doszedłem do wniosku ze bez zakucia motoru się nie opłaca, dla tego w grudniu hybryde wkładam i zobaczymy ile wypluje. 

Link to comment
Share on other sites

Ja powiem tak: k04-064 to super turbo, szybko wstaje, fajnie trzyma boosta, trwalosc takiego seta bedzie swietna, to inwestycja na dlugie lata, ale jest pewien problem - korby...

Trzeba pamietac ze te nasze 1.8t maja 15 lat a czesto wiecej. Tak wiem, niektorzy maja 420nm i jezdza, ale znam osoby ktorym w przedziale 380-400nm korby wychodzily bokiem. Na racingforum nawet 370+ widzialem. Nie ma tu reguly, jednemu sie wysra a drugi bedzie jezdzil. W kazdym razie 3/4 osob ktore montowaly k04-064 lub np td05 w 1.8t i tak skonczyly na kuciu, czy to z uwagi na wyjscie korby bokiem, czy obawy o to w przyszlosci. Super sprawa zrobienie tego na solidnie, jak np Hopek03, ale to koszt okolo 30tys i wiecej.

Edited by bartez90
Link to comment
Share on other sites

Witam

Mozna zrobic taniej niz te 7tys. 

Moj setup to Hybryda k03 od Gerwazy Geremi, wtryski saab 373cc, sztywny TIP z kwasu, dp 2.75, wydech srodek i dwa koncowe od 2.4 (srednica rur 50mm), drugi IC z bexa....

Sprzegło seria (zmieniane jakies dwa lata temu), pompa paliwa seria....

Koszt przewodu pod program mpps 70zł i sam mozesz ogranac wgrywanie mapy, soft w moim przypadku robił Lukasz13 od nas z forum.....

Nie mam wykresu z hamowni.... ale wszystkie znaki wskazuja ze jest 250KM (przepływ 200 g/s przy temp zew 20*)

Oczywiscie wczesniej była wymieniana przepływka na Ori, filtr paliwa, swiece, jedna cewka na BERU, nowe zaworki od podcisnien.... zrobione logi, wszystko było ok i moglismy sie zabierac za mape....

Pzdr

IMG_20181001_203304.jpg

Link to comment
Share on other sites

przepływ nic nie mówi o mocy na moc ma wpływ wiele czynników nie tylko przepływ

ja mam przepływkę 3" zamkniętą przy 5000rpm

ja bym się przepływem nie sugerował to jak wróżenie z fusów

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, hopek03 napisał:

przepływ nic nie mówi o mocy na moc ma wpływ wiele czynników nie tylko przepływ

ja mam przepływkę 3" zamkniętą przy 5000rpm

ja bym się przepływem nie sugerował to jak wróżenie z fusów

To to ja wiem że przepływ to nie wszystko?

Dlatego wybiore sie na kreski i zobaczymy co narysuja?

Link to comment
Share on other sites

U siebie na k04 064 zrobiłem blisko 330 koni. Dla świętego spokoju zamontowałem te korbowody https://fmic.pl/fmicpro/152388-fmicpro-vwaudi-18t-20mm.html?fbclid=IwAR16s4npeQIUx2nva55ZVViHX5PnkIMVJvfABkoA-i8daouAa5RNGt2XvKQ

Link to comment
Share on other sites

Audifan123,

Jaki moment obrotowy udało się wystroić na K04-064,

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...