Ziółek23 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Czesc. W moim 1.8 t AMB problem jest taki że trzesie budą. Wymienilem wszystko,cewki , świece, poduszki itp itd. Została odma. Widzę ze jest poklejona. Kupilem zestaw i jest problem bo jest inny. To że schematu kupiłem. A mam takie gówno. Gdzie kuoic? Jak przerobić ?
przem8 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 W amb odma trochę się różni. Zapewne musisz uderzyć do ASO albo na jakiś portalach poszukać.
k830713 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Nie wiem czy lepiej zostać przy wersji AMB, czy lepiej przejść na wersję europejską. AMB ma dodatkowy bajpas, wiec w razie zatkania odmy olej idzie do kolektora, i nie wysadza uszczelek, tak mi się wydaje. Najgorzej, że zaworków 6A i 25 trudno dostać w oryginale. Kolanko 2 (można brać zamiennik, resztę lepiej oryginały) jest raczej zawsze połamane, oring też lepiej wymienić, chociaż stary nie wyglądał źle, dodatkowo separator oleju i zaworki można wymienić, resztę da się wyczyścić. Ogólnie robota na pierwszy raz nie jest taka łatwa, ale drugi raz już pewnie każdy zrobi bez problemu. Najważniejsze to trzeba zdemontować przepustnicę, wspornik i plastikowy bagnet olejowy (tutaj można kupić drugi, bo może się złamać).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się