Adi1289 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 (edytowane) Witam po wymianie silnika który został zatarty na drugi mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju, gdy auto odpali przez jakiś czas można je gaśnic i odpalać bez problemu. Po diagnostyce komputerowej nie ma błędów . Jedyne co mogę dodać to to że nie słychać pompki w baku a w przewodzie przed pompą jest widoczne powietrze. Bezpiecznik 28 ok przekaźnik na podszybiu ok. Dodam że jesli komputerem wywołam start pompki to normalnie się wlacza, co pozwala mi wyeliminować pompkę przewody oraz bezpiecznik z przekaźnikiem. Wyczytałem że w tym modelu z tym silnikiem pompka ta może włączać się jeśli poziom paliwa spadnie poniżej połowy w Baku. Czy to prawda ? Ogólnie muszę się przyznać że miałem na początku problem z elektryka ogólnie ale co się okazało nie laczyla masa od ecu którą mamy na grodzi. Trochę mnie to martwi czy jeśli ona nie laczyla a były próby odpalenia nie uplilo mi czegoś. Proszę o pomoc ? Edytowane 3 Grudnia 2018 przez Adi1289 Brak odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się