8Mateusz8 0 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Witam Panowie mam problem jak w temacie, Auto posiadam od 6 miesięcy, wymieniony rozrząd/filtry/oleje po zakupie, przejechałem nim 3 tys/km bez żadnych problemów, aż do wczoraj.. Samochód to Audi A4 B8 2009r 2.0TDi 143km 270.000 tys przebiegu. Objawy to skaczące obroty silnika w zakresie 900-1000 i odczuwalnie trzęsie całym autem, zaznaczę od razu przy tym, że autem da się jechać, nie straciło mocy, nie wyskoczyły żadne kontrolki.. po podłączeniu pod kompa wyskakuje informacja o błędzie P106500 - Regulator Ciśnienia Paliwa; różnica regulacji - Nieciągła VID_20181206_211955.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Prawdopodobnie do wymiany regulator ciśnienia paliwa na szynie CR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8Mateusz8 0 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego, czy to na pewno ta część ?? W sklepie się pytałem to koszt około 500 zł, ale nie podlega ta część zwrotowi w przypadku gdyby się okazało że to nie to.. Jak się uchronić przed niepotrzebnym wydatkiem ?? Panowie proszę o jakąś radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 12 minut temu, 8Mateusz8 napisał: Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego, czy to na pewno ta część ?? Witam. Podlacz do kompa i sprawdz cisnienie paliwa. Jest o tym na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8Mateusz8 0 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 ..kurcze nie mogę znaleźć, mógłbyś kolego podesłać link ? z góry dziękuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 W dniu 13.12.2018 o 15:31, 8Mateusz8 napisał: ..kurcze nie mogę znaleźć, mógłbyś kolego podesłać link ? z góry dziękuje! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8Mateusz8 0 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Witam, wrzucam krótki film jaki nagrałem dziś z pomiarów ciśnienia, jaka diagnoza? Wymieniać zawór regulacji ciśnienia 057 130 764 H (BOSCH) znalazłem dwa, w różnych cenach, który wybrać ? czy może sam czujnik ciśnienia 03L906051 (VW), a może jeszcze coś innego? video-1545492766.mp4 video-1545492963.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 (edytowane) Witam. Masz błąd odnośnie regulatora cisnienia paliwa to wymień zawór regulacji ciśnienia. Sprawdziłeś wtyczkę i kable? Czujnik pokazuje jakie jest cisnienie paliwa a zawor regulacji je ustawia. Skoki ciśnienia sa duże i szybkie. Sprawdź w katalogu Boscha ktory pasuje do Twojego silnika. Na starym zaworze masz numer Boscha i numer Audi. Edytowane 22 Grudnia 2018 przez kkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Witam. Wymieniłeś zawór? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8Mateusz8 0 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 W dniu 7.01.2019 o 23:43, kkt napisał: Witam. Wymieniłeś zawór? Witam, zawór zakupiony czeka na wymianę, zajmę się w ten weekend i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8Mateusz8 0 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Witam, jestem świeżo po wymianie zaworu, sama wymiana i zamontowanie nowego zaworu to czas około 20 min. Efekt wymiany wrzucam poniżej: zdjęcie starego zaworu po lewej stary zawór, po prawej nowy.. Jak widać w nowym nie było gumki uszczelniającej, dlaczego? nie mam pojęcia, oczywiście przełożyłem ją ze starego na nowy zawór.. praca silnika jeszcze na starym zaworze regulacji ciśnieni: VID_20190127_115010.mp4 a tu już na nowym zaworze, kilka minut później: VID_20190127_114914.mp4 i obroty silnika wróciły do normy, co mnie niezmiernie cieszy, dzięki wielkie za pomoc ! :))) VID_20190127_115038.mp4 VID_20190127_115038.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się