matyj89 0 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Witam. Robiłem u siebie ostatnio rozrzad i przy okazji sciągałem miske olejową a co za tym idzie luzowałem całe sanki zawieszenia. Teraz po wszystkim kierownica podczas jazdy na wprost jest lekko skręcona w prawo. I tu moje pytanie, czy wystarczy jechac ustawić geometrie, zbierzność czy bedzie potrzeba ustawiania sanek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Randor 50 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 (edited) Masz z przodu sanek otwory na kołki ustalające. Luzujesz je, ustawiasz i tyle w temacie. Jeśli ustawiłeś je na pałę to się nie dziw. Edited December 7, 2018 by Randor Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Geo do poprawki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bin85 25 Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Przy demontażu samochód stał na kołach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robero321 54 Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 W dniu 7.12.2018 o 19:58, wesz82 napisał: Geo do poprawki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matyj89 0 Posted December 26, 2018 Author Share Posted December 26, 2018 W dniu 19.12.2018 o 22:35, bin85 napisał: Przy demontażu samochód stał na kołach ? Był podlewarowany lecz z jednej strony nie do konca Link to comment Share on other sites More sharing options...
matyj89 0 Posted December 26, 2018 Author Share Posted December 26, 2018 W dniu 7.12.2018 o 19:23, Randor napisał: Masz z przodu sanek otwory na kołki ustalające. Luzujesz je, ustawiasz i tyle w temacie. Jeśli ustawiłeś je na pałę to się nie dziw. Nie wiedziałem. A z tyłu sanek tez jest regulacja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bin85 25 Posted December 26, 2018 Share Posted December 26, 2018 Po pierwsze w B8 niema "typowych sanek" więc nie piszcie głupot. Samochód nie był całkowicie podniesiony i dlatego się narobiło, ewentualnie odkręciłeś niepotrzebnie śruby od całego wspornika, należy zdemontować tylko krzyżulec Instrukcja vw-wi___rl_A.pl-PL.A00.5A40.24.wi__61746893.xml_xsl=3.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
matyj89 0 Posted December 26, 2018 Author Share Posted December 26, 2018 Nie był całkowicie bo jeden lewarek opadł... musialem obniżyć całe zawieszenie aby wyciagnac miske olejowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now