Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6] S-line avant 257 bhp 1.8t quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemanko

No i stało się! 

Zostałem kolejny raz posiadaczem Bex'a, ciekawe na jak długo i czy nie wtopiłem.

Wybralem się dzisiaj po coś takiego prawie 400km w ciemno, sprzedawca zachwycał, no ale przecież każdy kto chce sprzedać to musi dobrze sprzedać bajkę. Tutaj zostałem mile zaskoczony, ponieważ mam nadal kontakt ze sprzedającym i o dziwo to co było w opisie to się zgadzało, jest kilka rzeczy pominietych ale to są drobiazgi i uwzględnione było jako "standardowe problemy Audi" czyli : urwany schowek, zaczep osłony przeciwsłonecznej, tylna wycieraczka etc. Ogólnie auto spoko, jutro podepne pod kompa to się dowiem co i jak.

A jeśli chodzi o samochód, to jest zwyklak i golas... trudno, przełknąć muszę ten fakt i jakoś pogodzić się z tym stanem.

Auto wygląda mniej więcej tak:

IMG-20181126-WA0016.jpg

IMG-20181126-WA0017.jpg

IMG-20181126-WA0018.jpg

IMG-20181126-WA0019.jpg

IMG-20181126-WA0021.jpg

IMG-20181126-WA0020.jpg

IMG-20181126-WA0015.jpg

IMG-20181206-WA0008.jpg

IMG-20181126-WA0011.jpg

IMG-20181126-WA0014.jpg

IMG-20181126-WA0008.jpg

IMG-20181126-WA0009.jpg

IMG-20181126-WA0010.jpg

Edytowane przez RumJanek
Opublikowano (edytowane)

Piękne auto. Wcale nie taki zwyklak i golas.

Ile trzeba zapłacić za takie auto w UK? U nas za taki egzemplarz trzeba położyć ponad 20tys.zł.

Edytowane przez zeflik
Opublikowano

Niewiele dałem. Dołożyć £100 na dzień dobry w pierdoły i powinno być. Poza tym on skrywa mała tajemnicę, ciekawe czy ktoś dopatrzył... 

Opublikowano

A ile tu pod maska km siedzi?

Bo widze ze raczej serii nie ma?

Opublikowano

Fajne autko:gicior:

Jakaś konkretna lista modów???

I on jest na niemieckich rejestracjach??? 

Opublikowano

W zeszłym roku zrobiony był na prawie 260 bhp na kołach, ile teraz ma naprawdę to nie wiem. Gdzieś mam wykres to wstawię. Lista zmian pokaźna, nie mam wszystkich detali, muszę dopytać, część mam z ogłoszenia i po angielsku to wkleję albo przetłumaczę.

Kolejne zmiany będą w toku, część z nich już czeka i zajmuje mi miejsce w pokoju ?

Opublikowano

Dużo pomocników, tylko nie pchajcie się, po kolei bo nie wiem od kogo najpierw rady wysłuchać xD

 

Opublikowano

U Ciebie w temacie ciężko żeby k5oś Ci to sprawdził... ale utwórz nowy temat tu i napewno ktoś pomoże

 https://a4-klub.pl/forum/195-18t/?page=2

Opublikowano

Wracałem dzisiaj po pracy do domu, nie cisnalem go bardzo, jechałem 70mph na tempomacie i.... wysralo mi uszczelke pod głowicą! 

Ludzie dzwonili że się palę na autostradzie, straż była w dwie jednostki w 3minuty, policja w 10 :lol:

A tu tylko płyn mi wypchalo całkowicie.... 

Opublikowano

Czyli jednak lipa wyszła z zakupu i zanim co kolwiek teraz zdziałasz to pierw Remont silnika cie czeka ;/

Autko ładne ale szkoda ze te UPG wyszło ;/

Opublikowano (edytowane)

Może nie do konca taka lipa, szkoda że wyszło jak wyszło bo to wydatek nie planowanej kasy. 

Mówi się trudno, w auto jest też zainteresowane trochę więc nie chcę go tak łatwo zniszczyć żeby go zlomowac lub posłać na żyletki.

Czekaja szare fotele Recaro z S4, miałem montować je ale wstrzymuje mnie kilka spraw: są z sedana więc plecy do przekładki jak również boczki są w elektryce a ja mam korby... Sama kanapę i krzesła przełożyć bez drzwi? Nie wiem jak będzie to wyglądać, tapicerka i dach mam soul. 

Poza tym szukam nowego silnika, słupek lub uzbrojony, dla mnie wszystko jedno, i tak upgreadowe graty będę przezucał więc nie ma znaczenia co kupię. Będę się starał przywrócić moc lub iść dalej jeśli będzie taka możliwość, ale to zobaczę jak zaprowadzę auto do zaprzyjaźnionego tunera.

Poza tym ktoś już się nad nim napracować, szkoda tylko że mając tak ambitne plany, trafił na niewłaściwego tunera. Nie znam się na tym aż tak dobrze, ale nie robi się na pałę takiego tuningu ale w obecnych czasach silnik na elektronice a ktoś zrobił go doładowanego manualnie? Żeby to miało jeszcze zegary i można było to kontrolować... 

Nic, czeka gruba robota z silnikiem i poprawa tego wszystkiego tak jak powinno być,zobacze co się stanie. 

 

Screenshot_2018-11-27-20-37-31.png

Screenshot_2018-11-27-20-37-51.png

 

Screenshot_2018-11-27-20-38-06.png

Edytowane przez RumJanek
Opublikowano

Panowie, tak na szybko: czy to wina uszczelki czy czegoś więcej? 

Prawdopodobnie turbina przeładowała mi za duże ciśnienie, wywaliło mi płyn z układu chłodzenia, kopci na biało ale z lekkim zapachem paliwa i oleju, w zbiorniku od płynu chłodzącego jak uruchomię silnik to robi się bulgot i śmierdzi. Cieknie zaraz koło turbiny...

Ktoś tak miał? Na co się nastawić? Co robić z silnikiem? Szrot czy do reanimacji? 

Dzięki za wszelką pomoc. 

20181219_141643.jpg

IMG-20181211-WA0022.jpeg

20181211_205413.jpg

20181211_214352.jpg

Opublikowano (edytowane)

No i w końcu przyszedł, cały uzbrojony po zęby łącznie ze sprzęgłem i innymi gratami, a to wszystko za... £140... 

 

IMG-20181224-WA0000.jpeg

Screenshot_2018-12-17-08-01-30.png

Edytowane przez RumJanek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...