Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Okazało się być 2.0 TDI ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Pisze odnośnie b6 1.9 tdi AWX, która sprzedałem kumplowi. Miał teraz problem z wtryskiem, był u typa który zajmuje się tylko tymi rzeczami, padło na wymianę wtrysku. Koleś zamówi wtrysk do 1.9 diesla dedykowany pod takowy silnik, podczas montażu okazało się, ze wtrysk nie pasuje, mechanik sprawdził oznaczenia na bloku silnika i faktycznie różniły się od standardowych oznaczeń które widnieją na 1.9tdi. Dziś odebrał auto z założonym wtryskiem dedykowanym do 2.0 tdi. Zaznaczam, ze podczas kupna byłem z b6 w ASO audi gdzie potwierdzili bezwypadkowość i serwis robiony w Niemczech (była świeżo sprowadzona). Audi w całości jak fabryka dała, żadnych swapow, no po prostu nic tam nie było zmieniane mechanicznie. Robiłem w niej czipa u typków którzy zajmują się głównie tunigiem aut, maja hamowanie ROTOTEST na której wyszło 127KM czyli jak przy normalnym AWX 131KM. Moje pytanie brzmi. Czy ktoś potrafi to wyjaśnić?  Dziekuje 

Opublikowano

Podał byś nr wtrysku to temat się wyjaśni 

Opublikowano

Z tego co pamiętam to na bloku ostatnich 1,9 był odlew 1,9/2,0 tdi czyli bloki te same były w 2,0 a różniły się skokiem tłoka. Może tym się zasugerował gość od wtrysków. Zastanawia tylko ten numer wtrysków...

Opublikowano

Dokładnie tak samo myślałem, ze jedynie skok tłoka mógł być ewidentna przyczyna. Postaram się odzyskać numer wtrysków, ponieważ samego bardzo mnie to ciekawi 

Opublikowano
W dniu 15.12.2018 o 18:27, GOLI napisał:

Z tego co pamiętam to na bloku ostatnich 1,9 był odlew 1,9/2,0 tdi czyli bloki te same były w 2,0 a różniły się skokiem tłoka. Może tym się zasugerował gość od wtrysków. Zastanawia tylko ten numer wtrysków...

Z tego co mi wiadomo to skok tłoka w 1,9 i 2,0 tdi PD jest taki sam (95,5 mm), różnią się one średnicą cylindrów ( odpowiednio 79,5 i 81,0 mm ):whistling:

Po lewej stronie bloku silnika w okolicy połączenia z obudową sprzęgła powinien być wybity jego typ ( trzy litery ) i numer fabryczny ( cyfry ) :hi:

Opublikowano
23 godziny temu, piotrsob1 napisał:

Z tego co mi wiadomo to skok tłoka w 1,9 i 2,0 tdi PD jest taki sam (95,5 mm), różnią się one średnicą cylindrów ( odpowiednio 79,5 i 81,0 mm ):whistling:

Po lewej stronie bloku silnika w okolicy połączenia z obudową sprzęgła powinien być wybity jego typ ( trzy litery ) i numer fabryczny ( cyfry ) :hi:

Czyli rozumię, że ten sam blok schodził z taśmy i rozwiercany był na 2,0 lub 1,9? Szczerze mówiąc, nie bede sie kłócił bo tłoków nigdy nie mierzyłem...

A jeżeli mowa o aucie z podpisu autora, to chyba w tym roku jeszcze 2,0 nie było, czyli ktoś mu słupek wymienił i zostawił osprzęt z AWX

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, GOLI napisał:

Czyli rozumię, że ten sam blok schodził z taśmy i rozwiercany był na 2,0 lub 1,9? Szczerze mówiąc, nie bede sie kłócił bo tłoków nigdy nie mierzyłem...

A jeżeli mowa o aucie z podpisu autora, to chyba w tym roku jeszcze 2,0 nie było, czyli ktoś mu słupek wymienił i zostawił osprzęt z AWX

Coś się rozjaśni jak kolega poda typ i numer silnika odczytany z miejsca które wcześniej opisałem.... :hi:

 

Miejsce numeru silnika.jpg

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Da sie odczytać te numery, patrząc pod maskę bez ściągania czegokolwiek? 

Opublikowano

Pokrywę silnika lepiej by było zdjąć , może być konieczność wyczyszczenia pola numerowego z korozji by się dało numer odczytać :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...