Dorianpl Opublikowano 18 Grudnia 2018 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Witam! Pacjent a4 B8 2.0 TDI CAGA. Samochód przy 246 tyś miał wymieniony kpl dwumas i sprzeglo oraz łożysko oporowe. Autko ma 292 tyś przebiegu więc na sprzegle przejechane 50 tyś. Autko bez chipa. Przy 2000 obrotów na 4 5 6 biegu występuje uslizg sprzegla przy gwałtownym dodaniu gazu. Jeżeli silnik jest zimny przez pierwsze 10 20km nie występuje w ogóle uslizg auto nawet pod górkę z wysokiego biegu nie slizga wcale pięknie ciągnie i wszystko jest jak należy Ale w trasie kiedy silnik osiągnie wraz z olejem i plynami wysoka temperature uslizg staje się coraz większy. Im dłużej jedzie tym bardziej slizga ma zimnym wcale. Rozmawiałem z mechanikiem i potwierdził że jest to dziwne bo gdyby sprzeglo jakimś cudem się skończyło to skizgalo by cały czas tak samo i nie było by to zależne od temperatury. Zaproponował że powodem może być wytarta pompa sprzegla I wysprzeglik gdyż te elementy nie były wymieniane A auto ma 300 tyś przebiegu. Co myślicie jest to możliwe przyczyna? Że płyn się rozgrzewa i auto jedzie na pół sprzegle jak wszystko gorące. Żadnych innych objawów nie ma biegi chodzą płynnie padał jest lekki nie występuje żadne szarpanie ani stuki. Co myślicie?
aprox99 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 A co ma pompa i wysprzęglik do tego? Pompa i wysprzęglik działają tylko w czasie nacisku na pedał sprzęgła, potem nie biorą udziału w przenoszeniu jakichkolwiek sił. Mechanik powiedział:bo nie było wymieniane, czyli sam nie wie o co chodzi. Nie masz silnika podrasowanego? Nie wiadomo co też tam zamontowano.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się