tomek23 Posted February 28, 2009 Posted February 28, 2009 Zrobiło Sie ciepło a ja nadal odpalam jak stara ciezarówke:( Bede teraz cały tydzień we Wrocławiu, czy jakiś Kumaty klubowicz podłączył by mi VAGa i sprawdził parametry po swojemu??? -Swiece Sprawdzone -czas grzania sprawdzony -akumolator ok -pompa podwojna rozebrana i uszczelniona Do cho...lery co to moze byc???[br]Dopisany: 28 Luty 2009, 19:05_________________________________________________czy sterownik egr mogłby robić takie jaja?? był zakładany nowy i jakiby było z nim co nie halo, to ma to wpływ??? może pisze głupoty, ale kupiłem wymarzony samochód, a tu takie jaja.... * nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem - pooprawiony [Musashi]
siniakTDI Posted February 28, 2009 Posted February 28, 2009 Może paliwo się cofa sprawdzałeś, może łapie lewe powietrze, może filtr paliwa do wymiany...........
GRazny Posted February 28, 2009 Posted February 28, 2009 Może paliwo się cofa sprawdzałeś kolega ma to w AFN... ale w AVF nie słyszałem... to takie durne pytanko: a jak to autko stoi w nocy? przód w górze czy tył? czy na równo?
tomek23 Posted March 1, 2009 Author Posted March 1, 2009 auto stoi na równym wczorajszego ranka auto odpaliło od strzała - pojawił sie banan na ustach.... , zgasiłem samochód i za 5 min znowu był problem z rozruchem:( czyli jakby cofało sie paliwo, to z drugim odpaleniem nie byloby problemu?? pierwszy chyba wyeliminował by powietrze??
Musashi Posted March 1, 2009 Posted March 1, 2009 bez VAG ani rusz. byc moze problem z uszczelnieniami pompowtryskow. byc moze jednak jest problem z pompa podwojna, zdarzaja sie jej pekniecia, i uszczelnianie nic nie da.
tomek23 Posted March 1, 2009 Author Posted March 1, 2009 gdzie kupie oringi pompowtryskiwaczy oraz uszczelki do pompy podwójnej??? orientacyjne koszta??
Musashi Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 gdzie kupie oringi pompowtryskiwaczy oraz uszczelki do pompy podwójnej??? orientacyjne koszta?? uszczelniacze do PD w ASO.
Sztomel Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 wczorajszego ranka auto odpaliło od strzała - pojawił sie banan na ustach.... , zgasiłem samochód i za 5 min znowu był problem z rozruchem:(czyli jakby cofało sie paliwo, to z drugim odpaleniem nie byloby problemu?? pierwszy chyba wyeliminował by powietrze?? kąt synchronizacji do sprawdzenia, bo widzę, że ma problemy z odpaleniem, wartości powinny wynosić 0,0 z tolerancją +/-3 stopnie, jak masz Vaga to nie problem to sprawdzić.
tomek23 Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 kat sprawdzony i ustawiony na idealne 0, bylo juz o tym we wczesniejszym watku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now