Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie Audi A4 B5 1.8t AEB


Theholle

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od ponad miesiąca mam problem z moją audi. Podczas jazdy przy energicznym przyśpieszaniu jest dławienie. Na LPG jest jeszcze gorzej. Nie da się przyspieszyć energicznie. Sprawdzałem świece oraz cewki. Są okej. Przewody również. Kompa nie podłączałem oraz nie mam narazie takiej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto by było od kompa zacząć, chociaż przy AEB i tak często nic nie pokaże.

Zwykle takie objawy są związane z aparatem zapłonowym, LPG jest na to wrażliwsze, dlatego tam odczuwa się to jeszcze bardziej.

Miałem podobny problem i przyczynę znalazłem jednak w jednej z cewek, błędów nie było żadnych. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać. Spalanie jest aż za duże. Dziś jeździłem od mechanika do mechanika. U żadnego nie udało się połączyć. Prawdopodobnie jakiś kabel przerwany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz możliwości podpiąć kompa to zdejmij klemę minusową na kilka minut. Potem polataj tylko na benzynie i zobacz czy będzie to samo, pewnie gaz rozjechał korekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem tak zrobiłem. Dziś rano odpalił i chodził jakby na 3 garach. Odłączyłem cewki i wszystkie chodziły. Już sam nie wiem co mu jest.. znajomy mechanik powiedział że nic się nie dowiemy co i jak. Muszę najpierw zawitać u elektryka żeby zobaczył co jest z kablami od kompa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy masz u siebie, ale problem może też być w ICM (wzmacniacz sygnału dla cewek) montowany na obudowie filtra powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ICM mam. Narazie mam coś innego do zrobienia ponieważ zaczął mi się gotować plyn oraz nie grzeje w samochodzie nagrzewnica i mam duży wyciek płynu tylko nie wiem w którym dokładnie miejscu bo nie miałem jak sprawdzić w nocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory to samo. Ogarnąłem wyciek płynu itp. Sprawdziłem i w złączce obd mam tylko 3 piny. Powinno być więcej. Jest jakiś sposób żeby na krótko pod maską podłączyć się pod silnik? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz prawidłowo 3 piny,sprawdź czy dochodzi napięcie i zobacz czy czasem pin nie jest za głęboko wciśnięty w kostce bo już spotkałem się z taką sytuacją i trzeba było od spodu kostki dopchać pin. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wszystko zmienia. Jadę dziś sprawdzić czy jakiś z nich nie jest przecięty czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...