Skocz do zawartości

vRn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vRn

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    CK

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

509 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vRn

1

Reputacja

  1. vRn

    Szarpanie Audi A4 B5 1.8t AEB

    Jak nie masz możliwości podpiąć kompa to zdejmij klemę minusową na kilka minut. Potem polataj tylko na benzynie i zobacz czy będzie to samo, pewnie gaz rozjechał korekty.
  2. Plus od alternatora idzie za silnikiem do rozrusznika i jest przykręcony razem z tym co idzie do akumulatora.
  3. Przy okazji zdejmowania miski rozbierz pompę i zobacz czy nie jest już przytarta.
  4. vRn

    Pompa oleju AEB

    Ja jak wymieniałem rok temu w AEB to udało mi się znaleźć nową pompę Kolbenschmidt.
  5. Nie zaszkodzi i można jeździć. Pozostaje tylko temat tego, że opary z odmy idą w atmosferę i na przeglądzie może diagnosta się przyczepić. Pamiętaj żeby zrobić coś też z wyjściem odmy do tipa, bo tamtędy zacznie łapać lewe powietrze.
  6. vRn

    1.8t "AJL" koniec turbinki

    Szukaj turbiny o oznaczeniu K03-005 lub k03-029 ze wzdłużnego 1.8t, pasuje p&p do AJLa.
  7. W AEB u mnie to wychodzi gdzieś 900ml od min do max.
  8. Olej najlepiej 5w40, przykładowo Motul X-cess 5w40 lub jakiś Liqui Moly. Na bagnecie pomiędzy min a max to przeważnie litr. Co do pozostawienia oleju bez wymiany to się nie wypowiem, ale u mnie bierze więcej i wymieniam co 10tyś
  9. Witam Szukam informacji na temat wtryskiwaczy, które pasują do AEB. Mam program od AJL i jak w każdym AJL pętli wtryskiwacze. Mogę mieć całą listwę z wtryskiwaczami od AWT tylko nie wiem czy pasuje. Jak mi wiadomo te moje mają 240cc a od AWT 280cc. Mocy aktualnie nie mam zamiaru podnosić a za duże wtryskiwacze będą pewnie wymagać korekty programu. Te od AWT jeśli pasują to mogą ogarnąć program od AJL? Pozdrawiam
  10. W AEB u mnie jeszcze nie było eżektora i wygląda to tak:
  11. Dokładnie nie wiem, ale chyba w razie zatkania się przy tipie to jeszcze tu jest drożne. Ja od tipa i kolektora mam odmę odpiętą, bo miałem problemy z lewym powietrzem.
  12. Tak oryginalnie mam manualną, te wężyki są od gazu i wskaźnika doładowania. Ja miałem na myśli ten zaślepiony króciec w kolektorze, była tam podłączona odma tak jak pisałem wyżej.
  13. Ja w tym miejscu gdzie Ty też mam zaślepione Słabe zdjęcie, ale nie mam w tym momencie innego. Tam był podłączony wężyk idący od trójnika odmy pod kolektorem.
  14. Witam Przy zakładaniu gwintu trzeba poluzować śruby dolnych wahaczy? Górne dokręciłem na opuszczonym aucie, a jak jest z tymi dolnymi? Wcześniej były amortyzatory 1ba. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...