Norbertos Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Witam, z góry przepraszam bo zapewne zły dział, ale nie wiem gdzie pisać więc pisze tutaj. Przechodząc do tematu dwa dni temu audi A4 B6 2.0B+LPG zaczęło wariować a dokładniej auto stało dzień bez ruchu czy jakoś tak w każdym bądź razie auto zimne, a wentylatory zaczęły dmuchać na pełnych obrotach, przed chwilą dostałem informację, że wentylatory zmieniały swoje obroty, do tego nie działa instalacja LPG, pracuje aktualnie na samej benzynie. O co może chodzić, ktoś pomoże co robić? Czy to przekaźniki znajdujące się w podszybiu? Proszę o pomoc, z góry dziękuje.
Michal751 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 3 godziny temu, Norbertos napisał: Witam, z góry przepraszam bo zapewne zły dział, ale nie wiem gdzie pisać więc pisze tutaj. Przechodząc do tematu dwa dni temu audi A4 B6 2.0B+LPG zaczęło wariować a dokładniej auto stało dzień bez ruchu czy jakoś tak w każdym bądź razie auto zimne, a wentylatory zaczęły dmuchać na pełnych obrotach, przed chwilą dostałem informację, że wentylatory zmieniały swoje obroty, do tego nie działa instalacja LPG, pracuje aktualnie na samej benzynie. O co może chodzić, ktoś pomoże co robić? Czy to przekaźniki znajdujące się w podszybiu? Proszę o pomoc, z góry dziękuje. Kolego sprawdzałeś czy masz płyn chłodniczy ? zobacz czy wtyczka od czujnika temperatury jest wpięta jeśli masz LPG To parownik podczas rozgrzania silnika powinien być gorący jak nie jest to termostat nie puszcza płynu na układ tylko krąży w samym silniku i dlatego mogą chodzić wentylatory żeby schłodzić silnik, jaką temperaturę pokazuje wskaźnik na liczniku ?
przem8 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Podstawa to podpięcie auta pod vaga i sterownik lpg w celu odczytu błędów oraz parametrów pracy silnika i instalacji lpg. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez przem8
Norbertos Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Co do instalacji to przewód masowy się od akumulatora wypiął. Wentylator włącza się na zimnym silniku, czy to czujnik aby na pewno? Podłączony był pod VAG'a ale błędów nie było, dzisiaj wieczorem możliwe, że podłączony będzie ponownie. Dodam, że wentylatory wyłączają się po przekręceniu kluczyka na zapłon, temperatura wskazywana według licznika jest 0 Edytowane 4 Stycznia 2019 przez Norbertos
bobikos Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 czujnik temperatury lub czujnik w termostacie uszkodzony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się