emis91 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Witam Podczas dodawania gazu auto głosniej pracuje tak jakby było coś nieszczelne video-1546877155.mp4
Daniel85 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Sprawdzałes układ wydechowy czy wszystko szczelne itp.
piotrsob1 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 To faktycznie nieszczelność , tylko że ja obstawiam dolot pomiędzy turbiną a głowicą . Jak temu syczeniu podczas dużego obciążenia silnika towarzyszy czarny dym z rury wydechowej to będzie to praktycznie pewnik. Dodatkowo możesz tą diagnozę potwierdzić obserwując wartości żądane i rzeczywiste przepływomierza powietrza, jak te drugie będą w momencie syczenia dużo wyższe od tych pierwszych to już jest bankowe i pozostaje tylko znaleźć miejsce nieszczelności Wydaje się być to proste, ale nie zawsze takie jest , szczególnie jak nieszczelność nie jest duża i występuje w którymś " gumowym " elemencie dolotu ... Wskazówką podczas poszukiwań tego miejsca mogą być świeże ślady oleju w komorze silnikowej ...
emis91 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2019 (edytowane) . Edytowane 17 Stycznia 2019 przez emis91
emis91 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2019 W dniu 7.01.2019 o 19:23, Daniel85 napisał: Sprawdzałes układ wydechowy czy wszystko szczelne itp. Układu wydochowego nie sprawdzałem .. z tego wzgledu że głosniejsza praca zaczyna sie dopiero od około 2 tys obrotów czyli mniej wiecej w tym samym czasie co załącza się turbina
lucabianco Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 W dniu 17.01.2019 o 20:20, emis91 napisał: Układu wydochowego nie sprawdzałem .. z tego wzgledu że głosniejsza praca zaczyna sie dopiero od około 2 tys obrotów czyli mniej wiecej w tym samym czasie co załącza się turbina Zerknij złącze elastyczne tłumika pod EGR. Jak EGR kapał olejem to masz tam dziurę i temu głośno.
emis91 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 Znalazłem od spodu rurę gumowa całą zarzyganą . Wydaj sie jakby wypadała , może tak być?
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 (edytowane) Na bank masz nieszczelność na tym szybkozłączu turbiny , to ono najprawdopodobniej jest przyczyną syczenia podczas przyspieszania i tego bałaganu pod spodem silnika Edytowane 9 Lutego 2019 przez piotrsob1
kubabkb Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 W dniu 29.01.2019 o 21:40, lucabianco napisał: Zerknij złącze elastyczne tłumika pod EGR. Jak EGR kapał olejem to masz tam dziurę i temu głośno. lucabiano myslisz ze olej z EGR moze az tak zniszczyc plecionek ze bedzie do wymiany z tego powodu? kiedy jak pytalem mechnika powiedzial ze olej sie przepali na tej plecionce i nie ma sie czym martwic .
lucabianco Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 12 godzin temu, kubabkb napisał: lucabiano myslisz ze olej z EGR moze az tak zniszczyc plecionek ze bedzie do wymiany z tego powodu? kiedy jak pytalem mechnika powiedzial ze olej sie przepali na tej plecionce i nie ma sie czym martwic . Ja to wiem bo sam zmieniłem. Jak kupiłem auto olej już się sączył i tłumik był ok. Ja pojeździłem tak 3 lata i do wymiany.
kubabkb Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) jakie miales obajwy uszkodzonej plecionki, mi cos dziwnie cos buczy powyzej oborotow 2000 obr/min no i te wibracje na postoju oraz podczas jazdy pod przednimi fotelami i na galce zmiany biegow Edytowane 10 Lutego 2019 przez kubabkb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się