Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8 ADR] Problem z sondą lambda


bartex

Rekomendowane odpowiedzi

Trzy miesiące temu wymieniałem sondę na nową oryginalną BOSCHA i niestety umarła:( Silnik zaczął wariować, strasznie nim szarpało - szczególnie na wolnych obrotach. Dzisiaj wymieniłem na nową i silniczek chodzi prawie idealnie, prawie bo ma lekkie zachwiania obrotów w granicach 800 - 1000. Spowodowane to jest pewnie tym, że na jałowym powinna pracować w granicach -10%.....+10% a u mnie wskazuje nawet -25%.

Dlaczego tak się dzieje? Czyżby przez to że wywaliłem katalizator?

A może szukać gdzieś indziej przyczyny? Jakiś przekaźnik sondy - jest wogóle coś takiego?

Coś jest nie tak, przecież nie będę kupował co 3 miesiące nowej sondy bo to dość spory koszt - 330zł oryginał.

Gdzie szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść przepustnicę i ją ładnie VAGiem zaadaptuj :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...