SzaszliK Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Witam, Moja sytuacja, wybiło mi błąd krytycznego ciśnienia w zaworze EGR, rozebrałem wyczyściłem, zaślepiłem EGR(silnik 1.9 AVB). Wyrzuciłem rurkę łączącą EGR z kolektorem zaślepiając wejścia. Błąd nadal widnieje, więc zostaje sterownik EGR. Po tej operacji (z nadal świecącym check engine) zauważyłem wzrost spalania, czy ten zabieg może być tego przyczyną? czy też owy check ma na to wpływ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się