Gość osetti Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Witam. Właśnie dzwoniłam do mechanika, bo miałam mieć już niuńkę gotową. Okazuje się, że po rozebraniu prawego przedniego koła, bo tam ulokowane łożysko huczało, mechanik nieco się zaskoczył i postanowił skontaktować się ze znajomym z ASO. Podobno (nie wiem czy akurat w niektórych egzemplarzach, czy może wszystkich modelach B5) łożysko zakładane jest na jakiś klej. Jego cena to ok 47zł. Spotkaliście się z czymś takim? W których modelach jest zastosowane takie rozwiązanie? Aha, za łożysko mi powiedział 150zł, więc mam nadzieję, że wybrał mi jakieś lepszej firmy. Mechanik to dość dobry znajomy męża, więc zakładam, że w ch*** nas nie robi klubowicz a prefiksu zapomniał poprawione
cobradd Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 jakiś czas temu wymieniałem łożysko u siebie ale kleju tam żadnego nie było
.Pablo. Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 ja u siebie też żadnego kleju nie widziałem przy wymianie łożyska ale ciekawił mnie fakt dlaczego nie ma żadnego zabezpieczenia na łożysku w postaci segera
sparki Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 potwierdzam że żadnego kleju tam nie ma a jak wymieniać łożysko to tylko na SKF
DeeJay_Kill Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Nie ma żadnego kleju, trzeba je wybić i będzie ok
Gość osetti Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 przed chwilą odebrałam samochód od mechanika. jeszcze raz mówił mi o tym kleju. na bank musi coś z tym być! potwierdził to nawet pan z aso!!!! może ktoś inny coś wie?
wojtekce Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 może ktoś ma Etke i spr czy coś jest z tym klejem bo szczerze to pierwszy raz słyszę
Gość Henrykus Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 W Vagcat nie ma nic o kleju , natomiast instrukcja serwisowa montażu łożyska mówi o posmarowaniu gniazda przed wciśnięciem pastą (przeciwzapieczeniową) do cylinderków hamulcowych , w praktyce można użyć dowolnego smaru z dwusiarczkiem molibdenu , chocieżby tego do przegubów homokinetycznych.Klej aneorobowy stosuje się do osadzania łożysk tylko w porzypadku wybitych gniazd i jest całkowicie dopuszzcalne i bezpieczne , firma Loctite daje taką gwarancję. Pozdr.
Daimos Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 ...Klej aneorobowy stosuje się do osadzania łożysk tylko w porzypadku wybitych gniazd i jest całkowicie dopuszzcalne i bezpieczne , firma Loctite daje taką gwarancję... Też to potwierdzam. Koledze zatarło się łożysko i zaczęło obracać w zwrotnicy. Gniazdo zostało tak wyrobione, że nowe łożysko mechanik zamontował na klej, żadne problemy po tej operacji nie wystąpiły po za tym, że przy następnej wymianie łożyska zwrotnica również do wymiany
Gość osetti Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 dzięki wszystkim za udzielenie się w wątku pozdrawiam.
marcin j Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 osa troche to dla mnkie dziwne , bo kiedyś w mojej byłej b5 wymieniałem łożyska , tzn mechanik i nic o kleju nie słyszałem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się