Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przelew paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Mam takie pytanie  muszę sprawdzić przelew paliwa (l/min) Ale nie wiem gdzie ten powrót  paliwa  jest? Bo do listwy wtyskowej idzie  1 wąż paliwowy (zasilanie).

A4 b6 1.8t quattro bex

Opublikowano (edytowane)

Przy filtrze paliwa od strona ny baku jeden to zasilanie drugi to powrót, samochód nad podnośnik i prawe tylne kolo od spodu i tam jest filtr, ściągasz szybko złączke z środkowego krocca tego większego z napisem 4 bar od strony baku. 

A teraz pytanie po co chce to zrobić? 

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano

Dzięki

A robię bo chcę  zmienić  moc w silniku  A ten koleś  co do niego na hamowanie prowadzę  to mówił żeby  to zmierzyć 

Opublikowano

Zaczęłam sprawdzać  te paliwo Ale z tego przewodu tam gdzie jest zagubienie filtra środkowe przyłącze   (filtr 4 wyjścia) to tam w ogóle paliwo nie leci (auto uruchomione)

 

Opublikowano

Raczej nie przelew tylko cisnienie podjedz do mechanika niech sie podepnie do listwy wtryskowej tam jest zaworek i pomiar na obciażeniu. Powinno być 4 bar

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

A wrzuć logi 002,031,033 bo dziwna sprawa ze nie leci może się kończy pompa 

I kolega wyżej dobrze prawi zrób tak

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano
Godzinę temu, Kejsi napisał:

A wrzuć logi 002,031,033 bo dziwna sprawa ze nie leci może się kończy pompa 

I kolega wyżej dobrze prawi zrób tak

A 33 zrobię jutro. Te logi niedawno robiłem 

 

LOG-01-001-031-x24xx.CSV

LOG-01-001-002-xxx24.CSV

Opublikowano (edytowane)

Mi głównie  chodzi ile l/min mam na powrocie bo to tuner chciał  wiedzieć. Ale ciśnienie na listwie też zobaczę.

Przelew mierzyć  z tej czarnej kropki?

20190131_234958.png

Edytowane przez Adamek4119
Opublikowano

Ciśnienie na listwie wtyskowej 4.1bar 

 

Opublikowano (edytowane)

Na filtrze będziesz miał wykute 4 bar coś w tym stylu. Na logach wszystko okej, korekcję nie szaleja wachy mu nie brakuje. 

Ciśnienie paliwa podczas jazdy? 

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano
3 godziny temu, Kejsi napisał:

Na filtrze będziesz miał wykute 4 bar coś w tym stylu. Na logach wszystko okej, korekcję nie szaleja wachy mu nie brakuje. 

Ciśnienie paliwa podczas jazdy? 

Nie na postoju na wolnych obrotach 

 

Opublikowano

Zmieniłem filtr  paliwa i dalej  z powrotu nic nie leci, co to może być, ma ktoś jakiś pomysł?

Opublikowano

U ciebie nie ma powrotu jest tylko zasilanie .Pisałem co masz zrobić ten wężyk to powrót opar paliwa evap a ty dalej swoje.logi kanału 33  dadzą więcej niż pomiar przelewu.Powrót paliwa jest prosto z filtra do baku dlatego są 4 przewody paliwowe  filtr ma regulator trzyma 4 Bar .Miałeś zmierzyć pod obciążeniem czy trzyma 4 bary i koniec bez kombinacji.

Opublikowano

Już sobie sprawdziłem  powrót  i jest ok 

Ale dziki

W dniu 3.02.2019 o 13:04, Mano4 napisał:

U ciebie nie ma powrotu jest tylko zasilanie .Pisałem co masz zrobić ten wężyk to powrót opar paliwa evap a ty dalej swoje.logi kanału 33  dadzą więcej niż pomiar przelewu.Powrót paliwa jest prosto z filtra do baku dlatego są 4 przewody paliwowe  filtr ma regulator trzyma 4 Bar .Miałeś zmierzyć pod obciążeniem czy trzyma 4 bary i koniec bez kombinacji.

Dzięki 

Ale już poradziłem  siebie  z tym powrotem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...