Bambr97 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Cześć. Dzisiaj po odpaleniu autka zapaliła się kontrolka check engine. Przy schodzeniu z wysokich obrotów turbo wydawało mega świst (jakby 300 konna benzyna z blow offem ?). Podobnie przy gaszeniu, słuchać było syk coś właśnie jakby od turbiny. Wcześniej efekt tego świstu nie był aż tak słyszalny. Mocy w mojej opinii nie brakuje. Jedzi, przyspiesza normalnie Po podłączeniu pod komputer nawet nie pamiętam co to za program pokazało, ze: zawór egr zbyt niski sygnał. EGR wymieniłem na nowy dwa miesiące temu z powodu uszkodzonej rureczki. Może miał ktoś podobne objawy i ma jakąś receptę na to :d? Edytowane 26 Stycznia 2019 przez Bambr97
k232 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Może Ci wtryskiwacze źle rozprowadzają paliwo i dlatego masz check ?
Bambr97 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2019 Chodzi chyba o egr, tak pokazuje komputer :p.
k232 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 EGR steruje spalinami tak ? To skoro pokazuje błąd EGR to z czegoś ten błąd musi wynikać
Bambr97 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Spalinami, ale twoja teoria jest meeeeeega daleko idąca. Chyba aż za ;d moze i sie myle ale przy czymś z wtryskiwaczami byłyby problemy z nierówną praca czy spadkiem mocy a tutaj nie ma czegos takiego. Zauwazalny jest jedynie glosniejszy świst przy schodzeniu z obrotów i przy gaszeniu silnika tak jakby jakies ciśnienie schodziło Edytowane 26 Stycznia 2019 przez Bambr97
julo23 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Kolego mam to samo, wydaje mi sie ze jest jakas nieszczelność, spróbuje zaslepic egr i zobacze czy to pomoze. Ale trzeba podjechac wtedy do tunera i wylaczyc go w mapie. Ewentualnie moze wizualnie znajde nieszczelnosc i sie zastanowie co z tym zrobic. 1
Bambr97 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 59 minut temu, julo23 napisał: Kolego mam to samo, wydaje mi sie ze jest jakas nieszczelność, spróbuje zaslepic egr i zobacze czy to pomoze. Ale trzeba podjechac wtedy do tunera i wylaczyc go w mapie. Ewentualnie moze wizualnie znajde nieszczelnosc i sie zastanowie co z tym zrobic. Dokładnie taki sam pomysł miałem. Trochę mi szkoda bo to praktycznie nówka egr (kupiony w październiku bodajże). W poniedziałek idzie do mechanika na przejrzenie tego dokładnie, póki co mechanik wysnul teorie o nieszczelności lub zacięciu się go w pozycji zamkniętej. Jeżeli naprawa okaże się droższa niż zaslepienie to wiadomo co wybiorę. Orientacyjnie pytałem o zaslepienie fizyczne i po stronie komputera. Koszt ok. 450zl
julo23 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 (edytowane) Ja bym wolałgo naprawić bo szybciej sie bedzie samochód nagrzewal ale tez biore pod uwage opcje zaslepienia. Nawet kupilem zaslepki ale teraz czytam komentarze przy tej aukcji ze nie pasuje do a4 i trzeba poprawiac otwory przy blaszkach. Tylko nie wiadomo do jakiej a4. Edytowane 27 Stycznia 2019 przez julo23
Bambr97 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 Problem rozwiązany - ulamany zatrzask wtyczki przez co wypięła się ???
julo23 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 To tak wtryczka obok filtra powietrza która tak wystaje do góry ?
Bambr97 Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Nie wiem dokładnie bo zajmował się tym mechanik. Pod wpływem wibracji wypięła się przez ulamany zatrzask. Nowa wtyczka, lutowanie i jest wszystko jak ma być. Nic już nie swiszczy jak wściekła benzyna na blowoffie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się