A4B7Sportline Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 (edytowane) Wczoraj po dłuższej trasie (w sumie ponad 500 km autostrada) zajrzałem sobie pod maskę, żeby sprawdzić profilaktycznie czy wszystko gra. Zauważyłem wyciek w okolicach uszczelki i śrub. Z drugiej strony silnik jest czyściutki i tylko tutaj są lekkie zabrudzenia. Zapisałem na najbliższy termin do mojego mechanika ale z ciekawości piszę jeszcze tutaj. Przy okazji mam wrażenie, że silnik pali nieco więcej. Wcześniej na trasie miałem spalanie 7,5 l przy średnio 120 km/h a teraz nie mogłem zejść poniżej 8,9 ale średnią prędkość miałęm 180 km/h, więc może dlatego. Silnik chodzi równo bez zarzutów. Edytowane 29 Stycznia 2019 przez A4B7Sportline
Langista Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Wycieki przy tej uszczelce to norma kiedy siedzi jeszcze ori. Niech mechanik wymieni uszczelkę i powinno być wszystko ok.
HOLMATRO Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 1 godzinę temu, A4B7Sportline napisał: nie mogłem zejść poniżej 8,9 ale średnią prędkość miałęm 180 km/h, więc może dlatego. Nie łykam 1
arek_cccp Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Spalanie 9l przy śr 180km, nie jeden chciałby mieć takie co do tematu no to uszczelka/szczeliwo do zrobienia, ale tak naprawde to umyłbym najpierw silnik bo takie zapocenia to norma w brudnych silnikach ^^ generalnie nic groznego, jak juz postawiels na wymiane, to dopytaj mechanika czy sruby sa jednorazowe czy nie, bo pamietam ze ktores byly i nie jestem pewien czy te od pokrywy czasem ... Edytowane 3 Marca 2019 przez arek_cccp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się