Damian3d Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Witam. Autko Passat AFN 98r. Robiłem kapitalny silnika, min. założyłem nowe wtryski. Stare były już na wykończeniu:1- lał, 2 i 3- psiukał przez 2 dysze, 4- był w miarę dobry. Na silniku przed remontem pompa była przestawiona o jeden ząbek na rozrządzie- ale że nie było wtedy problemów z rozruchem to tak zostało. Teraz pompa ustawiona jest jak być powinno- na znakach. Kąt wtrysku 51-53, zwiększyłem dawkę rozruchową na max, co przyniosło poprawę rozruchu na ciepłym. I takie pytanie- czy to przestawienie o ząbek ma jakieś znaczenie ??? Czy ustawienie tak jak było przed kapitalką czyli przestawienie o ząbek na rozrządzie ( w lewo) rozwiąże problem z rozruchem ??? Wiem że pompa się kończy, ale nurtuje mnie to przestawienie . Pozdro[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 08:08_________________________________________________pomoże ktoś... Bo nie chciałbym znowu rozrządu rozbierać żeby się przekonać, czy coś to da
marewel Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Nie wiem jakim prawem ten motor odpala po przestawieniu pompy o jeden zabek. Walek blokowales przed ustawieniem?
Damian3d Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 Wszystko robione jak należy. Z tym przestawieniem o ząbek auto kupiłem i tak jeździłem 2 lata. Teraz dopiero pompa ustawiona jest jak należy i właśnie pojawiły się problemy z rozruchem. Chyba jednak spróbuje ustawić jak było
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się